wtorek, 22 lipca 2014

"Moi starzy"

Cześć!
Znacie to uczucie, kiedy starzy cały czas się do czegoś wtrącają? Moim ciągle nie pasuje. Każą mi się uczyć, wyłączyć komputer, zająć się młodszą siostrą, pozmywać naczynia, posprzątać pokój... Nie mam ani trochę czasu dla siebie! A na dodatek zawsze wszystko robię źle. Nie mogę nawet pogadać z koleżanką na Facebooku, bo zaraz słyszę "Zostaw ten telefon!". A kiedy już do mnie przyjdzie, to robią mi taką siarę! Zazdroszczę moim koleżankom. Im rodzice na wszystko pozwalają! Mają o wiele łatwiejsze życie ode mnie. Nie są kontrolowane na każdym kroku.

A ja kocham swoich rodziców najmocniej na świecie! Wychowali mnie, dali mi życie. Opiekują się mną. Kochają mnie i robią wszystko, abym była szczęśliwa. Nigdy nie nazwałam, i nie nazwę ich "Moi starzy". To są moi rodzice, a nie "starzy". I boli mnie, gdy słyszę jak moi koledzy i koleżanki zwracają się do nich w taki sposób. To naprawdę musi być przykre... Bo nasi rodzice poświęcili swoje życie, aby nas wychować. Dbają o swoje dzieci, pomagają w najtrudniejszych chwilach. Trzeba mieć szacunek do rodziców. Zastanów się, zanim powiesz "moi starzy"!


Love,
Julia ;)

19 komentarzy:

  1. cudowny post!
    Jeżeli masz wolną chwilkę, zapraszam do obserwowania i komentowania :)
    http://julkaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pomyśl! Rodzice to robią bo cię kochają i troszczą się o ciebie. Wiadomo, że czasami to nam przeszkadza, że się wtrącają i my myślimy inaczej i, że my dobrze wiemy co jest dla nas dobre. Ale pomyśl? Jak by wyglądało twoje życie bez rodziców? Czasami w głębi duszy możesz być na nich zła i ich nawet nienawidzić. Ale i tak ich kochasz. I nie nazywaj ich "starymi". Bez nich by cię na tym świecie nie było. Popatrz z ich strony widzenia :)

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, a czy przeczytałaś post? Czy tylko nagłówek? ;)

      Usuń
    2. Oj, przepraszam! Przeczytałam ale źle zrozumiałam, haha XD

      Usuń
  3. święte słowa, mi też nie zdarzyło się jeszcze nigdy powiedzieć o rodzicach 'moi starzy', ale niestety mój brat już tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, nie znoszę tego jak moi koledzy mówią tak na swoich rodziców. To kompletny brak szacunku..

    Cudny blog, oby tak dalej!
    Zapraszam do mnie-KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! :)
    Jesteście śliczne :D
    Pozdrawiam,
    http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację. U mnie w szkole często tak mówią i też tego nie lubię. http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Julia w pełni się zgadzam z tym co napisałaś. Można do tego przypisać piosenkę Mesajaha - tylko raz dane. I spokojnie nie tylko twoi rodzice są tacy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mądry post, moi też robią siarę xD Zgadzam się z Tobą, a poza tym to fajne zdjęcia (jak zwykle :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiecie, chyba nie do końca wszyscy zrozumieli co chciałam przekazać w tym poście. Ta pierwsze słowa to w jaki sposób niektórzy zwracają się do rodziców, w jaki sposób o nich mówią i jak ich traktują. Ja kocham swoich rodziców i nigdy bym czegoś takiego o nich nie powiedziała...

      Usuń
  9. święte słowa!

    Dodasz komentarz? :*

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/07/chillout_24.html

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz co jesteś bardzo mądrą dziewczyną, będą z Ciebie ludzie ;)

    oj nigdy nie nazwałam rodziców starymi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W zupełności się z Tobą zgadzam. Nie nazywam moich rodziców "starymi", pomimo, że czasem się pokłócimy. Bardzo ich kocham :)

    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniały post! to jest zdrowe podejście do życia, a nie narzekanie na naszych rodziców, bo oni kochają nas najbardziej na świecie!!!!!!
    zapraszam do mnie:
    http://will-remember-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia :)
    Wspaniały post :)
    Zajrzyj do mnie jeśli będziesz miała ochotę i czas - http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzieś podobny post czytałam :)
    Ale ja swoich rodziców nie mogłabym tak nazwać ...
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz całkowitą rację. Mnie wkurza jak ktoś mówi ' moi starzy ', albo ' ojciec, matka ' . Dla mnie to również nie do przyjęcia, wolę odmiany ' mama, tata ' . Niestety coraz więcej osób nie ma szacunku do rodziców. Ale co zrobić...

    http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna jesteś :)

    monmondeefou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)