piątek, 27 czerwca 2014

Zamknięty rozdział

Wczorajszy bal był bardzo udany. Temat to był "Hollywood". Weszliśmy po czerwonym dywanie, z każdej strony fotografowie, na oknach plakaty z filmów. Ogólnie, całkiem fajnie. Ale każdy to wie, że wszystko co dobre, szybko się kończy...

Nienawidzę pożegnań.

Rozstaliśmy się po balu, wszyscy zapłakani i zmęczeni. Ciężko mi opisać to uczucie... Znamy się już sześć lat, i nagle mielibyśmy to skończyć? Byliśmy jak rodzeństwo! Czasem się kłóciliśmy o głupoty, ale zawsze się godziliśmy. Widzieliśmy się codziennie, przez tyle czasu... Będzie mi brakować wszystkich wygłupów na przerwach, śmiechu na lekcjach, wycieczek oraz tych walk o siedzenie na końcu autokaru! Mamy tyle wspólnych wspomnień, tyle razem przeżytych chwil! Pamiętacie zieloną szkołę? Poprawę z polskiego, rysunki Księdza na religii w piątej klasie...? Ja tego nigdy nie zapomnę! Nigdy nie zapomnę o Was! Nie chcę się z Wami rozstawać. Po wakacjach każdy pójdzie w swoją stronę, ale mi nigdy żadna klasa nie zastąpi mi tej. Lecz niestety, tak już musi być. Dopiero podczas zakończenia roku zdałam sobie sprawę z tego, że jesteście najlepszą klasą na świecie! Po balu nie mogłam się opanować, nie spałam przez całą noc. Do tej pory widzę tylko zapłakane twarze, i słyszę słowa "Będzie dobrze! Nie płacz!". Z każdym słowem, podziękowaniem, pocieszeniem było mi coraz gorzej, i coraz więcej łez napływało mi do oczu. Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz. Będę za Wami tęsknić! 


Dziękuję Wam za wszystko! Za razem spędzone sześć lat, najlepsze sześć lat w moim życiu. Bo spędzone z Wami! Dzięki za pomoc na sprawdzianach, każde dobre słowo. Za te dobre, jak i złe dni. Wiele mnie one nauczyły. Będę Was pamiętać i miło wspominać do końca życia! Kocham Was! 


Nigdy Was nie zapomnę.

19 komentarzy:

  1. To takie smutne, tyle awartych przyjaźni i to koniec ja za niedługo pożegnam moją klasę czyli za rok. Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie martw Kochana, też to przeżywałam kilka lat temu, a teraz nawet nie pamiętam kto wtedy chodził ze mną do klasy :D Bedzie okej, a nawet lepiej! Zapraszam na nowy post ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam Twoją notkę i zrobiło mi się trochę smutno. Bo przypomniałam sobie siebie sprzed lat, nawet po zakończeniu liceum, bo właśnie klasa z tej szkoły była mi najbliższa, najbardziej zgrana. Wydawało mi się, że będę z utęsknieniem wracać do wszelkich wspomnień ze szkoły średniej, że będę tęsknić za klasą, przecież byliśmy tacy wyjątkowi... A teraz? Minęły 3 lata odkąd nasze drogi się rozeszły. Mam sporadyczny kontakt może ze dwiema osobami, nie więcej. Inni tak samo. Każdy poszedł swoją drogą, ma swoje życie, nie pamięta już - przecież tak niedalekiej! - przeszłości... To boli, tym bardziej, że próbowałam inicjować jakieś spotkania, utrzymać kontakt, ale niestety nikt nie miał na to ochoty. Na początku, a później już każdy zajął się studiami, grupą ludzi na roku, o starych znajomych zapomniał... Życzę Wam, żeby u Was tak się nie stało i byście na długie lata mieli ze sobą kontakt :)
    www.takamojaparanoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. Ja żegnam się w przyszłym roku z klasą :) Udanych wakacji życzę :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)

    Zajrzysz? Rozdanie :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu przypomniała mi się moja podstawówka :(
    Zapraszam również do mnie u mnie nowy post http://zulka-zuuulka.blogspot.com/2014/06/sny.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zarąbisty wpis! :) i przede wszystkim blog *o*
    a ja zapraszam na nową część opowiadania o Alicji http://forever-hyhy.blogspot.com/2014/06/czesc-3.html ;)
    bardzo zależy mi na wyrażaniu opinii w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie martw się, po 6 klasie też tak myslałam, zdziwisz się jak w gimanzjum wszystko sie zmienia, będzie dobrze naprawdę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak dokładnie. 6 lat to masa czasu, ja rok temu żegnałam się z ludźmi i bylo to dla mnie nizwykle smutne przeżycie, bo pewnie z częścią z nich nigdy się już nie spotkam.
    Pewnie cały bal i tak myśleliście o tym, że to ostatnie wasze spotkanie :)
    Ale myślę że ta atmosfera pożegnania już niedługo się rozpłynie. Trzymaj się :))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/summer.html nowa notka! :) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;) prosiłabym również o klikanie w baner po prawej lub w linki do poprzedniego posta to dla mnie ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytając to przypomniałam sobie jak ja kończyłam szkołę podstawową.
    Powodzenia w nowej szkole.
    Super post :)
    Obserwuję :)
    Zajrzyj do mnie jeśli masz czas i ochotę :)
    http://www.truskawkowoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam jak kończąc podstawówkę wychodziłam ze szkoły cała zapłakana... Za rok kończę gimnazjum i z pewnością będzie to samo, bo bardzo przywiązuję się do ludzi i chociaż klasa jest strasznie niezgrana to i tak będę za nimi tęsknić kiedy już skończę gimnazjum.

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post. Masz świetnych przyjaciół, skoro tak o nich mówisz :-) Miłych wakacji :-* http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie będzie to czekać za rok - rozstanie. Niby połowa nas pójdzie do jednego gimnazjum, ale jednak to już nie będzie to samo. Nie będziemy już tą samą grupką ludzi, tą samą zintegrowaną klasę. To smutne, bo przecież... Nie jestem maszyną. O większości obecnych przyjaciół i tak zapomnę, ale jednak przez pierwsze dwa, trzy lata będę czuła taką pustkę. Rwę. Życzę Ci, aby kontakt z obecnymi przyjaciółmi nigdy się nie urwał całkowicie. :)
    Zapraszam ❤
    Emiliiempire.blogspot.com
    Kocie-slepia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post :) Bardzo wzruszający!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzruszylas mnie, ja jeszcze nie musze sie z nikim rozstawac, bo ide teraz do 6 klasy.
    Ladne zdjecia, ten królik w lewym dolnym rogu jest tak slodki xD.
    Zapraszam- http://gabriela-favourite-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja rozstawalam sie rok temu xD w gimbazie XD

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi zostały jeszcze 2 lata do rozstania (1 gim.). Trzymaj się :). Będzie dobrze!

    http://aleksandra-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)