wtorek, 10 czerwca 2014

Manufaktura cukierków

Hej :)

Ostatnio spotykają mnie same miłe rzeczy. W niedzielę byliśmy w manufakturze cukierków, w której razem z Natalką mogłyśmy obejrzeć jak tworzy się lizaki, pani nam pokazywała wszystko krok po kroku. Całe pomieszczenie przypominało zamek. Wszędzie pełno kolorów i słodkości! Dodatkowo mogłyśmy zrobić własne lizaki. Ja zrobiłam lizaka w kształcie kwiatka, a Natalka w kształcie serca. Chętnie pojechałabym tam jeszcze raz, było przepysznie! :) 
Wczoraj zaś dostałam maila od jednej z czytelniczek mojego bloga. Napisała w nim masę komplementów, miłych słów oraz jak się okazało, również jest z Warszawy i jest w moim wieku. Być może będziemy chodziły do jednego gimnazjum. ;) Napisała też, że zainspirowałam ją do założenia własnego bloga, z czego bardzo się cieszę! ♥ Chciałam jeszcze Was poinformować o rozdaniu które szykuję z okazji 400 obserwatorów. Dla mnie to jest mega duża liczba, i nie spodziewałam się że to wszystko tak szybko się potoczy. Chciałabym się Wam jakoś odwdzięczyć, w końcu większość z Was jest ze mną już dosyć długo. Dziękuję! :) 

Love,
Julia :) 

29 komentarzy:

  1. pysznie wyglądają ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać, czy są nowe posty!
    A może masz ochotę na wspólną obserwację?
    Zapraszam <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Muszę kiedyś odwiedzić takie miejsce :3 Zapraszam na krótką notkę z relacją z koncertu Piersi ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypasione miejsce! Sama chciałabym umieć wyprodukować lizak :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam rok temu w manufakturze cukierków ♥

    http://olaandnina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super miejsce, też bym chciała sama wyprodukować lizak ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetna sprawa, chętnie sama zrobiła bym takiego lizaczka :3

    alexshia-a.blogspot.com | zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Też,byłam!!! ;) Ale starasznie mały ten budynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahh jakie słodkie :*
    Zapraszam !
    www.ewafarna-farnoholicyifani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. LIZACZKI ^^ jej naprawdę świetne miejsce :)
    zapraszam do mnie ---------> http://www.littlethings1998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodko wyglądaja ;)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią bym coś zjadła, te lizaki aż się proszą *_*
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNY BLOG ♥
    Jestem tutaj u Ciebie po raz pierwszy i zdecydowanie wrócę na pewno ! :*
    Zapraszam do mnie :)
    może obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post :)
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ale fajnie :) Zjadłabym takiego lizaka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam nigdy okazji do stworzenia własnego lizaka ;)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę CI takiego wypadu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super lizaki :D Gratuluje obserwatorów i pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ale super sprawa ! też bym pojechała ! :D
    A taki mail to pewnie mega miła rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę wypadu, lizaki wyglądają przepysznie :)

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Julia ! Czemu mi żadnego nie przyniosłaś !!! Blog super :)
    sandrablogerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale musiało być fajnie ;) Super wyglądają te lizaki :D Bardzo miło jest dostawać takie maile ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zawsze chciałam pojechać w takie miejsce! jak fajnie byłoby zrobić własnego lizaka! c;

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Maile od czytelników są zawsze najmilszą rzeczą jaką może dostać blogger :) Też chciałabym się wybrać do manufaktury :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiidziałam ten lokal kiedyś w tv, w vivie chyba , świetni są !

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak świetnie tam jest ! Z chęcią bym się tam wybrała. :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłam tu w II klasie. Fajnie co?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)