środa, 18 czerwca 2014

Jak to jest mieć siostrę?

Czeeść! :) Nareszcie rozpoczynamy długi weekend! Jak go spędzicie? Ja już jutro jadę do mojej babci. Cieszę się, ze w końcu kończy się szkoła, za niedługo wakacje... Ten rok szkolny bardzo szybko mi zleciał. A nie chcę nawet myśleć, co będzie w następnym... Zmiana szkoły, nowe otoczenie i towarzystwo. I to wszystko od nowa... Przeraża mnie myśl, że stracę kontakt z moją klasą. Znamy się już tak długo, i nagle mielibyśmy to zakończyć? A co jeśli trafię gdzieś gdzie się totalnie nie odnajdę? 
Dobra, skończę ten temat bo jak zwykle odbiegłam od tego, co chciałam napisać. Życzę Wam miłego, długiego weekendu! 


Między mną a moją siostrą Natalką jest siedem lat różnicy. Różnimy się niemalże wszystkim- od wyglądu po charakter i zachowanie. Mamy inne zainteresowania, inny styl. Ciężko nawet poznać, że jesteśmy siostrami!  No, może trochę jesteśmy do siebie podobne. Czasem, gdy mama pyta się, chociażby co chcemy na kolację, zawsze było i jest tak, że zdanie mamy inne. Zazwyczaj gdy Natalka była młodsza trzymałyśmy się razem, i robiłyśmy wszystko razem. Ale nie zawsze. Czemu? Nigdy nie miałam czasu wolnego, by spotkać się z koleżankami. Zawsze Natalka mnie denerwowała. Teraz trochę podrosła i nauczyła się sama zajmować sobą, całe szczęście... 
Często się kłócimy o byle głupoty, na przykład o długopis. Wszystko chce robić tak, jak ja. Zawsze jak jej się coś nie spodobało musiała się poskarżyć mamie. Ale pomimo wszystko kocham ją. Nie tylko dlatego, że po prostu jest moją siostrą. Kocham ją, ponieważ wiele razy mi pomogła, a w domu mamy dużo śmiechu! Niedawno Tosia (bo tak nazywamy Natalkę od kiedy pamiętam) powiedziała tak: 

Patrząc na moje zdjęcie, które jest na pasku bocznym bloga zapytała:
-To u Twojego chłopaka?
-Taak... -Odpowiedziałam nieco ironicznie, ale i sarkastycznie. 
Na co Natalka krzyknęła do mamy:
-Maaamooo, a Jula ma chłopaka! 

Kiedyś też, kiedy była trochę młodsza bawiłyśmy się (ciężko to nazwać zabawą...) w "co jest zdrowsze?" Zapytałam ją:
-Tosia, co jest zdrowsze: Woda, czy cukier?
-Woda- odpowiedziała .
Zapytałam ją, żeby się upewnić:
-A dlaczego?
-Bo cukier ma za dużo soli.


To były chyba jej jedne ze śmieszniejszych tekstów, jakie powiedziała. :) Cieszę się, ze mam młodszą siostrę. Ale też zazdroszczę jej tego, że ma starszą, na przykład dlatego bo to ja zawsze musiałam jej ustępować. A jak zacznie chodzić we wrześniu do szkoły, jak znam życie to ja będę jej pomagać odrabiać lekcje, a kiedyś pisać wypracowania na Polski. Ale nie mówię, że nie fajnie jest mieć młodszą siostrzyczkę! Być może kiedyś będę dla niej wzorem, a gdy podrośnie będziemy chodzić razem na zakupy! Wiem też, że w przyszłości chciałaby pisać tego bloga razem ze mną. :) 

Love,
Julia :) 

39 komentarzy:

  1. ja sama jestem młodszą siostrą, miedzy mną a bratem też jest 7 lat różnicy, choć wolałabym mieć siostrę, bo dziewczyny zawsze mają więcej wspólnych zainteresowań ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta siostrzyczka, ja mam starsza siostre, ona zawsze mi ustpuje, haha ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jaka słodziutka ! :)
    Ja kiedyś zawsze marzyłam o młodszym rodzeństwie, ale jakoś teraz już chyba bym nie chciała.
    Fajnie że lubisz swoją siostrę, mam nadzieję że będziecie kiedyś razem pisać !
    Hhahaha "cukier ma za dużo soli", jakbym to usłyszała to bym się chyba popłakała ze śmiechu xd :)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/06/wisa.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem jak to jest mieć młodszą siostrę. U mnie nie zawsze jest tak fajnie jak to piszesz. Moja siostra też we wszystkim mnie naśladuje i skarży się ale mnie to mega drażni ;-; Hahaha, za dużo soli ok XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post. Też mam młodsza siostrę i również kłócimy się o byle co, ale jednak ją kocham :-)
    Zapraszam do mnie na bloga :-)
    http://magical-and-mysterious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie jest mieć rodzeństwo , sama jestem najmłodsza w rodzinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wiem jak to jest ale ja mam brata ob2 lata młodszego:) tez zawsze sie o wszustko klocimy...

    emilllka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochane . !! Ja siostrę starszą o 8 lat , jest dorosła i choć się czasem nie dogadujemy to i tak cieszę się że ją mam ;D
    Świetne zdjęcia ! I bardzo ładny blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam brata 6 lat młodszego chociaż czasem zamieniłabym go na siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę być jedynaczką :D Świetne zdjęcia!

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam siostrę . 5 lat młodszą :) Nie wyobrażam sobie życia ez niej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to z cukrem świetne ! hahahah :D

    OdpowiedzUsuń
  13. tez mam mlodsza siostre, i jest miedzy nami 5 lat roznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Bo cukier ma za dużo soli" - hahahhahah :D Ja już we wrześniu będę miała siostrzyczkę, nie mogę się doczekać jak będzie miała z 4 latka i będę mogła bawić się z nią (chociaż będę miała wtedy 18 lat), chodzić po nią do przedszkola, pomagać jej ♥
    A tym czasem zapraszam do mnie, u mnie nowy post http://zulka-zuuulka.blogspot.com/2014/06/1-photos-from-my-phone.html Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodką masz siostrę ;)
    Obserwuje ;)
    http://miinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dwóch starszych braci... ale nigdy nie chciał bym mieć siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo słodka siostra <3 Ja mam o 4 lata starszego brata :)
    ally-forever-young.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam 2 młodsze siostry... Czasami to koszmar, ale i tak cieszę się, że je mam :)

    Zapraszam - nowy post :)
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczniutka! <3
    Zazdroszczę ci, że masz w ogóle jakiekolwiek rodzeństwo.. :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do zmiany szkoły to nie martw się na pewno się zaklimatyzujesz ;) Ja jak szłam do nowej szkoły to tez się bałam, że nikogo nie znam i w ogóle a co sie okazało było kilka znanych osób i poznałam też dużo fajnych ludzi :D

    Masz uroczą siostrę^^
    Ja mam starszą, ale wolałabym młodszą :) chociaż i tak cieszę się że mam starszą, że nie jestem jedynaczką :)
    Pomiędzy mną a moją siostrą jest tylko 3 lata różnicy, siostra moja ma już swoją rodzinę ale jak przyjedzie to jeszcze potrafimy się pokłócić, wyzywać o różne błahostki a i tak ją kocham i skoczyłabym za nią w ogień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiesz gdybym chciała napisać takiego posta musiałabym to przepisać. Między mną, a siostrą jest dokładnie tak samo ( nawet różnica wieku ). Śliczna siostra ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam siostrzyczkę młodszą o pięć lat, bywa że mam jej dość. Także bardzo często się kłócimy, o głupie rzeczy :)) ale jest moją małą pociechą <3 Nie zamieniłabym jej na inną. Ty masz śliczną i cudowną siostrę, pozdraawiamy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno jest fajnie mieć takiego małego słodziaka w domu :))
    MÓJ BLOG klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam młodszą siostrę, ale między nami jest 5 lat różnicy, mimo kłotni i tak ją kocham <3
    Zapraszam do klikania --> http://krowokwiat.blogspot.com/2014/06/persunmall.html jest to dla mnie bardzo ważne! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. też mam młodszą siostrę :)

    ~ zapraszam do mnie ~
    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny blog i post!

    http://roksana-roksanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam starszą siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam siostrę młodszą o 10 lat :D I chociaż prawie codziennie mnie irytuje, to jest dla mnie najważniejszą osobą na świecie ! :) A ten tekst o cukrze rozbroił mnie :D

    + Zapraszam do siebie :D
    www.pattiexdd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam siostre :D

    już obserwuje teraz ty :D
    http://lethaal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też mam takie obawy dotyczące przyszłego roku szkolnego :( Głowa do góry, będzie dobrze.
    A Natalka? Jest świetna! Między mną i moją siostrą jest aż 10 lat różnicy i kocham ją najbardziej na świecie mimo zupełnej różnicy dosłownie we wszystkim... Kompletnie się nie dogadujemy, ale to nic hahaha :)

    http://baby-twinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja nie mam rodzeństwa, jestem jedynaczką. Musze przyznać, że to ma swoje plusy i minusy. Plusy sa takie, że wszystko jest dla Ciebie, nie musisz się dzielić chociażby komputerem, a minus jest taki, że już trzeba sie dzielić. Mało tego czasami jest tak, że ktoś czuję się oddalony jak rodzić zwraca uwagę bardziej na jedno dziecko a nie dzieli na równo. :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam dwóch młodszych braci - jeden o dwa lata drugi o 16 :D Jednak muszę CI powiedzieć, że jesteście do siebie trochę podobne z wyglądu :D
    ✿ Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz swój komentarz u mnie na blogu < - klik ✿

    OdpowiedzUsuń
  33. hahaha rozwalilo mnie to z tym cukrem! :D

    zapraszam, jezeli Ci sie spodoba, zaobserwuj!
    http://kara-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam o 8 lat młodszą siostrę.Hah..niezły jest ten tekst o cukrze ^^

    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. cudny blog! bardzo pomysłowy wpis! :* będę wpadać częściej! :)
    zachęcam do czytania nowej części opowiadania na: http://forever-hyhy.blogspot.com/2014/06/czesc-2.html :)
    bardzo zależy mi na wyrażaniu opinii w komentarzach, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ciekawy post. Wpadne tu jeszcze nie raz. Ja sam nie mam rodzeństwa i w sumie ani nie żałuje, ani się nie ciesze. Jest dobrze jak jest i tyle

    www.viadance.pl zapraszam do komentowania i wzajemnej obserwacji. Jestem otwarty na współpracę

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo przyjemny pościak. Zajrzałam tutaj pierwszy raz i powiem, że aż chce sie wracać. Miła dla oka grafika, zdjęcia, przestrzeń, tylko posty mogłyby być krótsze
    http://nieidaelna.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie to wszystko napisałaś :))) Naprawdę!!!!
    7 lat różnicy - w przyszłości zmieni się w 0 :)))
    Będziecie sobie wzajemnie pomagać :)
    Z tym, że Ty szybciej będziesz miała tę pełnoletność:)))

    Buziaki dla WAS! :)

    Ps, u mnie też będzie taka różnica jak Pan Bóg pozwoli ;))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)