czwartek, 8 maja 2014

Moja organizacja blogowa

Hej :)
Nie wiem, czy Wy również to zauważyliście, ale mój blog na nowo rozkwita! Przybyło sporo czytelników, a z każdym kolejnym postem jest coraz więcej wyświetleń i komentarzy. Bardzo za to dziękuję! Dziś napiszę Wam nieco o mojej organizacji blogowej, dzięki której będę się starać regularnie dodawać posty, i nie będę miała problemu z tym O czym by tu dzisiaj napisać? Nie chciałabym Was za bardzo zanudzać tym samym codziennie, dlatego pomyślałam nad tym jak by to zrobić- i proszę!
Dla organizacji blogowej założyłam zeszyt-zwykły, z twardą okładką (według mnie taki jest wygodniejszy). Nie licząc pierwszej strony, na której jest tytuł "Julia Blog" zrobiłam "Pomysły na posty: Maj/Czerwiec". Tu już na następne dwa miesiące planuję, o czym napisać. Nie zapisuję dat, i nie piszę w odpowiedniej kolejności. Są to tylko propozycje, nie muszę ich wszystkich wykorzystać, jednak gdy któryś wykorzystam, stawiam przy nim czerwoną kropkę. Jeśli tak się zdarzy, że kilka pomysłów, które nadal są aktualne zostanie w starych miesiącach przepisuję je na następne. Na następnych dwóch stronach są kalendarze tych miesięcy (w tym przypadku maj i czerwiec). Zapisuję planowane posty na dany dzień, stawiając taki czerwony znaczek w rogu, a niżej zapisuję tytuł posta. Na następnych stronach , tuż po kalendarzach robię "podsumowanie miesiąca", gdzie zapisuję ile przybyło obserwatorów danego dnia, i ile wyświetleń. :) Ja muszę mieć wszystko starannie napisane, mimo że nie wychodzi mi to najlepiej przez mój brzydki charakter pisma, staram się pisać ładnie i kolorowo. :) W ten sposób łatwiej jest mi znaleźć potrzebne rzeczy. W wolnym czasie zrobiłam kalendarze na następny rok, być może jak wpadnie mi jakiś pomysł na wykorzystanie reszty stron zeszytu napiszę go Wam, jak na razie ,mój sposób prowadzenia takiego zeszytu mi bardzo odpowiada.

Jak Wam się podoba moja organizacja?
Macie własną? Napiszcie! ;)

Ps. Moja mama bardzo Wam dziękuje za życzenia. :) 

Love, 
Julia :)

21 komentarzy:

  1. organizacja świetna, zawsze to pomaga w zdobywaniu czytelników :) powodzenia w dalszym blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że tak wszystko masz zaplanowane :)
    Ja jestem typem człowieka co idzie na żywioł :P

    http://feminileee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. baardzo fajny sposób na organizację, chyba też muszę zrobić podobny zeszyt bo często mam jakiś pomysł na post, zapomnę go gdzieś napisać i na następny dzień już kompletnie o nim nie pamiiętam xd
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten zeszyt ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zeszyt śliczny, uwielbiam zeszyty z psiakami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam takiego zeszytu ;)
    http://beautifulprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że taka organizacja to super sprawa ;)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga tej dziewczyny :) -> http://jula-fantasy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie taki post wymagał dużo czasu i poświęcenia ;)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że ja nie jestem tak zorganizowana...Mam bardzo dużo na głowie :(
    Pozdrawiam
    http://www.straaawberry-cake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam zeszyt organizacyjny ! ;p

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam podobny zeszyt organizacyjny, ale wykonałam go sama :)
    Bardzo fajny post, myślę, że zainspirowałaś wiele osób.
    Obserwuję ♥

    Zapraszam do mnie-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie mam takiego zeszytu ^^
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł z tą organizacją. Sama już mam blogowy zeszyt, na razie zapisuję w nim tylko cotygodniowe zmiany (ile postów powstało, ile obserwatorów, komentarzy, wyświetleń przybyło). Ale planowane posty i taki kalendarz to naprawdę świetny pomysł! ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)
    Julia
    http://my-imperfect-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. :) no no fajnie organizujesz sobie bloga, też moze założę taki zeszyt

    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również prowadzę taki blogowy zeszyt, to świetna zabawa, a przy okazji można zapisać statystyki co się zmieniło na blogu, itp. :)
    Naprawdę to bardzo dobry sposób na łączenie bloga, ze szkołą i spotkaniami, i wszystkim !
    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie mam takiego zeszytu, wszystko planuję w głowie :D

    alexshia-a.blogspot.com | pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. no ciekawy pomysł ;d ale jednak spontan najlepszy ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super post!
    zapraszam do mnie :)

    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post i bardzo ciekawy pomysł. Ja jednak nie mam czasu na takie rzeczy ;33

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy temat na post. Można by to rozwinąć trochę, bo sam temat ma potencjał, z przyjemnością mi się to czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post ,przyda mi się taki zeszyt . Mam pytanko bo założyłam sobie dzisiaj właśnie bloga ale mam problem bo chce dodać kategorie, wiesz ten pasek pod tytułem bloga, bo na razie mam tak jakby wszystko ,,surowe'' i gdybyś mogła mi pomóc. Jeszcze raz bardzo podoba mi się ten post ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)