niedziela, 18 maja 2014

Dlaczego warto się uśmiechać?

Hej :)

Dlaczego warto się uśmiechać? Uśmiech świadczy o człowieku. Jest on podstawą, gdy się uśmiechasz ludzie wiedzą, że jesteś sympatyczny. Często nasze życie przepełnione jest pesymizmem, przez co nie uśmiechamy się często. Pomimo tego, że ja z natury jestem realistką nie znaczy to że nie jestem optymistką! :) Uśmiecham się codziennie rano, dziękując Bogu za tak piękny dzień, mimo przeciwności losu. Uśmiecham się do ludzi, bo wiem, że uśmiech jest zaraźliwy. :) Czy warto? Jasne, że tak. Każdy wygląda o wiele lepiej, gdy otrze łzy i się uśmiechnie. Uwierzcie mi, rzeczywistość wydaje się być lepsza, znikają wszystkie smutki. Wykorzystujmy szanse na sympatyczniejszy dzień! Czy tak ciężko jest zapomnieć o wszystkich problemach, smutnych wspomnieniach, do których bezsensownie wracamy, i po prostu się uśmiechnąć? Trzeba czerpać z życia to, co najlepsze! Pogrążeni w ciągłym smutku nie dostrzegamy pozytywnych chwil. Pomyśl tylko, czego brakuje Ci do szczęścia? Każdy przechodzi w swoim życiu smutne sytuacje, lecz nie każdy potrafi pogodzić się z tym i żyć dalej. Podobno większość naszych zmartwień to złe wspomnienia. Co było, już nie wróci. Teraz możemy zmienić swoje życie, wystarczy jeden uśmiech... :)

Uśmiechnij się! :)

Julia ;)

16 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, taki pozytywny !
    Zacznę się częściej uśmiechać ! ; ))

    lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. UŚMIECH JEST BARDZO WAŻNY :)

    Robisz śliczne zdjęcia ! Najbardziej podoba mi się to z dmuchawcem ! Więc zapraszam na konkurs fotograficzny-http://friendssblogo.blogspot.com/2014/05/konkurs-fotograficzny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjecia, post ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie ludzie muszą uważać mnie za okropną ponuraczkę. Nie umiem uśmiechać się do szarej rzeczywistości bez wyraźnego powodu. Zazwyczaj mam grobową minę, co wypominają mi bliscy. Czyli może czas na zmiany? Maskę obojętności czas zastąpić szczerym uśmiechem, zaszczytem, którym nagradzałam do tej pory tylko nielicznych i zdjęcia? :)
    Fajny post, znowu :) No i cudne zdjęcia, głównie Twojej osoby :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie uśmiech to podstawa :) śliczna jesteś. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. dzień bez uśmiechu jest dniem straconym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :)

    Skomentujesz post? :*
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/05/szacunek-za-szacunek.html

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post! ;)
    zapraszam do skomentowania pierwszej notatki ;) http://kumiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, lecz uśmiech powinien być prawdziwy, nie sztuczny.
    Śliczne zdjęcia. :)

    http://oliviabelica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie uśmiech jest bardzo ważny, uwielbiam takich radosnych, uśmiechniętych ludzi, którzy są pozytywnie nastawieni do życia :) Ale najważniejsze, by ten uśmiech był prawdziwy, a nie wymuszony czy fałszywy :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://dazzlexme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uśmiech to podstawa w kontaktach międzyludzkich. Do siebie śmieję się zwykle kiedy czytam ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie napisane, zgadzam się z tb w 100% :) śliczne zdjęcia :)
    http://jusssstine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! Wpadniesz do mnie :) ?
    Mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba twój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)