poniedziałek, 5 maja 2014

Dla mamy

Kochana Mamo!

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Życzę Ci zdrowia, szczęścia w życiu, spełnienia marzeń, miłości... 100 lat radości! :) Dziękuję Ci za każdy Twój uśmiech, który ogrzewa mnie w różnych chwilach życia, dziękuję za to, że jesteś zawsze przy mnie, gdy Cię potrzebuję. Abyś przez kolejne lata, nie tylko w tym jednym dniu, uśmiechała się tak jak dziś, i abyś nie zapominała, że razem z Natalką bardzo Cię kochamy! Jesteś najlepszą i najukochańszą mamą na świecie!

2010r
2010r
2014

Wszystkiego najlepszego! ♥
Julia i Natalka :)

10 komentarzy:

  1. Przekaz Twojej mamie wszystkiego najlepszego ! ;)) Zdrowia, szczescia, duzo usmiechu na twarzy ! :D Piekne zdjecia! Obserwuje.
    http://smerfetkawera.blogspot.co.uk/2014/05/happy-mount-park.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jej życzę dużo zdrowie szczęścia i pomyślności. I pogody ducha, bo to on jest najważniejszy. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego co najlepsze dla Twojej mamy, może być dumna z takiej córki ;)
    pozdrowienia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla mamy ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. podobna jesteś do swojej mamy, wyglądacie razem jak dwie siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super więź z mamą
    http://icouldhavebeenaprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję kochanie!!!! Bardzo Cię kocham!!! Jesteś wspaniałą córeczką!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Awwwh, jakie to słodkie <3 Też mam świetny kontakt z mamą. Pozdrów :)
    Zapraszam do mnie - cztery-sciany-pierdoly.blogspot.com
    Buziaczki! x

    OdpowiedzUsuń
  9. Spełnienia marzeń dla mamy! :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie : KLIK 

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)