czwartek, 3 kwietnia 2014

Moimi oczami...

Hej :) 

      W tym poście (już 200!) chciałam Wam trochę opowiedzieć o tym, jak mi poszło na tym sprawdzianie (po sprawdzeniu wyników) oraz co o tym wszystkim myślę, i tak dalej...
      Po obliczeniu ilości punktów myślę, że i tak średnio mi poszło. Każdy inaczej zniósł stres, a w moim przypadku było tragicznie, strasznie się przejęłam. Ale chyba nikt nie zrozumie, że ja potrzebuję jeszcze trochę czasu, żeby oswoić się z sytuacją. Nadal czuję się tak, jak tuż po egzaminie, czyli jestem strasznie zdołowana tym jak to napisałam. Dla mnie ten cały egzamin jest bez sensu. Bo przecież za 3 lata znowu będziemy pisać sprawdzian, tym razem egzamin gimnazjalny, ale po co ten sprawdzian szóstoklasisty? Tak czy siak, pomimo tego że napisaliśmy go, i tak pod koniec roku szkolnego będą nas męczyć sprawdzianami semestralnymi. Przecież jeszcze niedawno nauczyciele stresowali nas egzaminem szóstoklasisty, a za jakiś czas znowu będziemy się szykować na poprawianie ocen na koniec roku. To wszystko to tylko niepotrzebny stres dla nas przed wyborem szkoły. A! Wybór szkoły...To dopiero będzie świetna zabawa. Bo nie wystarczy, że ja sama słabo ogarniam zasady rekrutacji. Nie za bardzo wiem też, do jakiej szkoły chciałabym chodzić. Oczywiście mam już kilka na liście, ale nie mam pewności że się tam dostanę. Jestem załamana, nie sądziłam że to wszystko będzie aż takie skomplikowane...
      A tak po za tym, właśnie teraz czytacie dwusetny post na moim blogu! :) Bardzo Wam dziękuję za to, że nie zostawiliście mnie, nawet przy moich upadkach, długich przerwach w pisaniu. Dziękuję też za prawie trzy tysiące komentarzy. To dla mnie na prawdę bardzo dużo znaczy! Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na jeszcze długi czas. Mój blog z dnia na dziej coraz bardziej się rozwija, a ja dorastam. Gdy czytałam ostatnio moje posty sprzed dwóch lat, zdałam sobie sprawę z tego jak daleko zaszłam w blogowaniu. 
      Jutro jadę na weekend do mojej babci do Połańca (woj. świętokrzyskie). Być może dodam trochę zdjęć z podróży na facebooka. :) 

Love,
Julia :*

13 komentarzy:

  1. Za ładna, aby życ! :D
    Nieśmiało zapraszam do mnie!
    http://prisms-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wyniki ze sprawdzianów szóstoklasistów i egzaminów gimnazjalnych świadczą raczej o poziomie kształcenia w danej szkole, czyli jak uczą nauczyciele w polskich szkołach, nic dziwnego że nauczyciele stresują uczniów, bo po egzaminie wyjdzie czego ich nauczyciele nauczyli. niestety nie wszyscy nauczyciele są z powołania, niektórzy tylko chcą "odbębnić" to co mają zrobić a reszta ich nie interesuje :)

    ps. gratuluje 200-setnego postu i życze kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super post,świetne zdjęcia ;)
    Zachęcam do obserwowania jeżeli Ci się coś spodoba i komentowania :)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno będzie dobrze ;)
    pozdrawiam :)

    doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki 200 postu! Ja również pisałam spr, szóstoklasisty, ale jak dla mnnie był łatwy :)) Śliczne jesteś, super koszulka :P
    Skomentujesz nowy post?
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Także pisałam, i wpadłam w takie zdanie ''poszło źle'' ale w głębi duszy mam nadzieję na 30 punktów. Mnie też nauczyciele teraz w zwykłej szkole męczą, no i jeszcze szkoła muzyczna...Z wyborem gimnazjum mam już załatwione pół miesiąca, wiem gdzie chcę iść - ale nie mam pewności że się dostanę :(

    Nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tam na pewno będzie dobry wynik heh :) :) ładnie wyglądasz ;]
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia <3
    jeśli masz czas wpadnij proszę na mojego nowego bloga:
    http://mynameisnataliaa.blogspot.com/ (dopiero zaczynam, założyłam go 3 dni temu :) )

    OdpowiedzUsuń
  9. z doświadczenia wiem, że zawsze okazuje się, że poszło nam lepiej na tych testach niż nam się wydaje po obliczeniu wyników ;d super zdjęcia, ładnie Ci w koku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Ładnie wyglądasz :)

    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Napewno bedzie dobry wynik, nie martw sie :D Jestes sliczna!

    Zapraszam do mnie! Bedzie mi niezmiernie milo jezeli skomentujesz najnowszy post :)
    http://jagu-jaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)