sobota, 26 kwietnia 2014

Miara popularności?

Cześć :*

     Dzisiaj chciałam napisać kilka słów ode mnie na temat hejterów. Nie będzie to jednak zwykły post, który widziałam na wielu blogach, typu "Kocham hejty, hejtujcie sobie.". Nie wiem, czy hejty są takie fajne, bo sama znam sporo osób które tylko uważają, że są silne w tych sprawach, a taka jest prawda że tak nie jest. Nie oszukujmy się, kiedyś na pewno każdego dotknęły kiedyś słowa hejtera. Podobno hejterzy to osoby z często najbliższego otoczenia, które chcą pokazać że są lepsze, lub zazdroszczą. A wiecie, o czym świadczy duża ilość takich osób na blogu? Popularność. Każda sławna osoba (blogerka, czy chociaż aktor lub piosenkarz) nie jest przez wszystkich uwielbiana, prawda? Zawsze znajdą się osoby, które będą się przyczepiać do wszystkiego. Dla mnie hejt to oznaka, że mój blog zdobywa coraz więcej czytelników, co za tym idzie: większa popularność. Przecież nawet taki komentarz daje dużo siły, motywacji do bycia coraz lepszym w tym, co się robi.
      Czasami jednak spotykałam się z czymś takim, jak zwykłą negatywną opinią. To już zupełnie co innego! Wiadomo, że każdy inaczej odbiera takie komentarze. Ale fajnie jest otrzymać czasami jakąś radę dotyczącą blogowania, czy czegoś innego co się robi. Hejtów nie wolno przyjmować do serca, opinie lub rady, które mogą nam często bardzo pomóc- jak najbardziej. Nie wolno za każdym razem, otrzymując zwykły, negatywny komentarz odpowiadać "Mów sobie co chcesz, ja jestem najlepszy i mam gdzieś twoją opinię". Nie każdemu muszą się podobać wszystkie blogi, dlatego dobrze jest dostać od czasu do czasu radę, co powinniśmy zmienić, aby każdemu się podobało! Nie da się dążyć do ideału, nie wiedząc, czym jest ideał.

Love, 
Julia ;)

34 komentarze:

  1. Ja się nie przejmuje hejtami :)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze prawisz! Nie każdy jest taki silny na jakiego się kreuje... :c
    Mam nadzieję, że się wybijesz, bo jak na tak młodą osobę jesteś bardzo racjonalna i dojrzała :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama kiedys bylam hejtowana. Na poczatku to bolalo jednak z czasem ignorowalam to i bylam nadal soba. Hejty dotyczyly mojej osoby a byly pisane na ask. Tam wiec nie warto sie przejmowac hejtami typu szmata, głupia... Wiem jaka jestem i szmata napewno nie bylam i nie jestem.. a jesli chodzi o bloga i ktos napisze w komentarzu ze ciemne tlo, ze nie wyraznie coś widać to to jest jednak sukces ze ktos az tak patrzy i czyta naszego bloga


    http://www.feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonały i niezwykle prawdziwy post. Akurat ja zawsze się zgrywam i udaję, że nie obchodzi mnie zdanie innych na mój temat i to co o mnie mówią. Niestety tak się nie da. Mimo, że w rzeczywistości nie daję po sobie nic poznać, w głowie wciąż wirują mi słowa o mnie, które usłyszałam. Prawda jest taka, że nawet w największego twardziela, osobę, po której nie widać żadnego przejęcia - niektóre słowa mogą nieźle zaboleć. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Masz we wszystkim rację i obserwuję Zapraszam http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog i post :)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie ładne zdjecia ;) fajnie to napisałaś :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie wlasnie strasznie denerwuja blogerki ktore odbieraja wszystko jako hejt. Niekotrzy juz tacy sa, chce im sie pomoc. A oni i tak idbieraja to negatywnie. Poodbnie jest z tak zwanym "skopiowalas" ludzie nie rozumieja ze kopiowanie polega na skopiowaniu calego badz czesci posta. Ale pomyslo nie da sie skopiowac tylko zainspirowac. Widze tona tak sporej ilosci blogow...

    ♦Framlii.blogspot.com ♦
    Pozdrawiam z Holandii !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś usłyszałam taki cytat jeśli masz wrogów to znaczy że coś osiągnąłeś taki sam cytat możemy zastosować do hejtów :)
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy z nas raczej spotkał się choć z jednym hejtem, ale nie warto się nim przejmować :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z tobą, każdy z nas w życiu spotkał się z jakimś hejtem, ale nie ma się tym co przejmować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z tym postem... Ja po zmianie miałam póki co 1 hejt, zapowiada się ciekawie :D
    Śliczna bluzka *,*


    Zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. w całości popieram to co tu napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie przejmuje się hejtami, wiadomo, że na początku jest mi troszkę smutno, ale potem już sobie to olewam i idę dalej :)
    obserwuje już od dawna i mam nadzieję, że się odwdzięczysz :3
    http://mar-tyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia! :3
    Masz rację nie ma co się przejmowac hejterami ;)

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez kiedyś byłam hejtowana. Takie rzeczy nie zdarzają się tylko na blogach, ale też i na askach. ;*
    Baardzo fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć ! Dawno nie zaglądałam na blogi ale postanowiłam powrócić do blogowania. Fajny blog :-)
    zapraszam : sandrablogerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej.. fajnie.
      Szkoda tylko że reklamujesz się na MOIM blogu.... Tyle razem rozmawiamy, wiesz że tego nie toleruję ://

      Usuń
  18. A ja szczerze mówiąc nie otrzymuję hejtów, a jeśli już to jakoś się nimi nie przejmuję.

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znoszę hejterow ale mam ich gdzieś! :) Ludzie zawsze gadali i gadać będą

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale właśnie hejty dają większego kopa jak dla mnie :D Wtedy jeszcze zaczynam śmiać się pod nosem z tych osób.. ale uwaga, negatywna opinia to nie to samo co hejt.. :)

    sali-pno.blogspot.com
    Moge prosić o kliknięcia w linki?♥

    OdpowiedzUsuń
  21. ja staram się nie przejmować hejtami ;) śliczne zdjęcia! ;>
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia!

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. masz racje. W ogole hejtowanie jest okrótne ;c

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytam już któryś z kolei twój post i dziwię się jak ty możesz pisać tak fantastycznie. Oczywiście zgadzam się z tobą w 100%!
    Zakochałam się w Twoim blogu!♥
    Zapraszam do mnie-KLIKツ!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie napisany post :) Oczywiście się z Tobą zgadzam! Co do tego, że hejterzy to często osoby, które znamy w prawdziwym świecie, również masz rację. Ja dostawałam hejty już nie raz i jak się okazywało, były one pisane przez moje "koleżanki" z klasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie tak samo :) Ale szybko się o tym dowiadywałam od innych, przez obgaduszki itd. :)

      Usuń
  26. Krótko i na temat :3
    Hejty.. Jestem za małym spokojnym blogerem, nie znam :D
    Nie lubię. Ehhh. Po co? ;__;
    Pozdrawiam :3

    Pozdrawiam z blogów;
    http://rybkaolka.blogspot.com/
    http://kocie-slepia.blogspot.com/
    http://grupa-liryczna.blogspot.com/
    http://wszystko-co-nasze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przefajny blog. Strasznie mi sie podoba twój nagłówek i ten mały króliczek z boku :) Obserwuję
    zapraszam tez do siebie :) http://dogfriendsandlovers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przejrzysty blog, takie lubię :)


    http://oliwkaaja.blogspot.com
    obserwuję, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Slicznaaa obserwuję, teraz kolej na ciebie
    http://theworldbehindthecurtain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś śliczna i zdjęcia też. Ja narazie nie mam hejterów, ale jeśli ich masz to miej ich gdzieś ;) Widać że włożyłaś w ten blog wiele pracy. Jest świetny i będę wpadać tu częściej. Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://www.trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. podoba mi się twój blog ze względu na estetyczny wygląd wielki plus dla Ciebie oby tak dalej!

    www.arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. "Podobno hejterzy to osoby z często najbliższego otoczenia, które chcą pokazać że są lepsze, lub zazdroszczą." napewno ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)