wtorek, 18 marca 2014

Nauka...

Hej :)
Długo nie pisałam... Ale myślę że taka dłuższa przerwa dobrze mi zrobiła, ponieważ teraz mam pełno pomysłów na nowe posty i zdjęcia! Nie mam za bardzo czasu, za niecałe dwa tygodnie będę pisać sprawdzian szóstoklasisty, co też daje mi dużą dawkę stresu. Muszę przyznać, że nie wiem czy mogę nazwać się blogerką. W końcu bloger/ka to osoba, która systematycznie udziela się na blogu. I nie wiem też, czy takich przerw nie będzie więcej. Ale niestety, mam teraz dużo ważniejsze sprawy na głowie. Muszę się teraz dużo uczyć. Wiem, że każdy kolejny sprawdzian w moim życiu będzie trudniejszy, i każdy będzie ważniejszy od poprzedniego. Ale mi teraz zależy na dostaniu się do dobrej szkoły, o co trudno w moich okolicach... W końcu od tego w dużym stopniu zależy moja przyszłość.
Chciałam jeszcze dodać, że teraz znowu są problemy z obserwowaniem blogów, a ja dowiedziałam się od jednej blogerki o innym sposobie na zaobserwowanie blogów. Chętnie pomogę, piszcie na facebooku- KLIK! ;)

Love,
Julia :)

13 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia ;))
    rosyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz, ja nawet pomyślałam że to ślubna sesja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O to życzę powodzenia ;* :)
    ZAPRASZAM NA NOWY POST ♫
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz w takim koku. Hahaha też piszę test szóstoklasisty. To będzie masakra xd
    Powodzenia!
    zajaczek111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Julia ubierz się tak na bal szóstoklasistów, ja muszę jeszcze pomyśleć. P.S zobacz co wymyśliłam na matmie :~{

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia z testem! Ślicznie wyglądasz zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia i prosta stylizacja nadająca delikatności. Podoba mi się ;)
    Z nauką to i ja mam przerąbane, za lekko ponad miesiąc matura...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne zdjęcia *-*
    Zapraszam również do siebie u mnie nowy post pt. "Cała prawda o mnie" http://zulka-zuulka.blogspot.com/2014/03/caa-prawda-o-mnie_1154.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Julka jak Ty genialnie wyglądasz :) Lubię tutaj wpadać, zawsze swoimi zdjęciami zarażasz mnie taką pozytywną energią :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz uroczo ,eterycznie i dziewczęco :))
    Pozdrawiam ciepło i wiosennie

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym żebyś częściej pojawiała się na blogu :( Gdzie się podziała tamta Julia? Powodzenia w sprawdzianie! ♥
    LunaLunatykująca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)