sobota, 1 lutego 2014

Your type of music

Cześć wszystkim! :)

Wiem, że ostatni post dotyczył muzyki, ale był on częściowo o ludziach i ich nastawieniu, tolerancji do ludzi słuchających innych gatunków muzycznych. A ten tag znalazłam już na wielu blogach, stwierdziłam, że może to być fajna zabawa. :) Jest w troszkę skróconej wersji, ponieważ połączyłam ze sobą 3 pytania, dotyczące ulubionej piosenkarki, piosenkarza, zespołu.

1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki, czy słuchasz tego co "wpadnie ci w ucho"?
Nie chodzi o to, że ograniczam się do jednego rodzaju muzyki. Ale ja jestem dość wybredna co do muzyki, i niewiele gatunków mi się podoba. :)

2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz?
Oczywiście wiedzą już to wszyscy, słucham reggae, ale może być jeszcze dancehall.

3. Należysz do jakiegoś fandomu?
#Załoga MaccaBraa

4. Ulubiona piosenkarka? Ulubiony piosenkarz? Zespół?
Bardzo lubię Marikę, Bednarka, Mesajah'a, Rihannę :) Jeśli chodzi o zespoły, to Natural Dread Killaz oraz Star Guard Muffin, hahaha

5. Wolisz muzykę spokojną, czy raczej żywą?
To zależy od mojego nastroju :)

6. Piosenki jakiego wykonawcy/zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
Bednarek, Mesajah :p

7. Jaki masz dzwonek telefonu?
 Teraz nie mam żadnego.

8. Jakiej muzyki nie znosisz?
Disco-polo.

9. Wykonawca, którego najbardziej nie lubisz?
Justin Bieber.

10. Lubisz śpiewać? Umiesz?
Lubię, ale czy umiem? Nie, raczej nie :p

11. Jakiej stacji radiowej słuchasz? 
Nie słucham radia, sorry ;c

12. Jaki jest Twój ulubiony program muzyczny?
Mtv :)

13. Czy jest taka piosenka, którą słyszałaś tyle razy, że jak znów ją słyszysz to od razu zmieniasz na inną?
Chyba nie. Jak mi się nie podoba jakaś piosenka, to ją kasuję z telefonu, i jej nie słucham, proste.

14. Ulubione piosenki?

Love,
Julia :)

14 komentarzy:

  1. http://zuzaandkarola.blogspot.com/ - to mój blog
    naprawdę fajny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, wreszcie ktoś słucha porządnej muzyki! Piąteczka! :D Z szóstym punktem zgadzam się 100 %. No, może jeszcze Gentleman i Soldiers of Jah Army :)
    Buziaki :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sama też miałam zrbić ten tag :)
    ładne zdjęcie ;>

    http://goffeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. to trochę się różnimy, bo ja uwielbiam Justina Biebera :)

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wam razem :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z kolei nie znoszę reggae, z powodu Bednarka, którego głos strasznie mnie irytuje. ^^
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny tag, z bieberem mamy podobnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag, ja również nie przepadam za Bieberem.. :)

    Pozdrawiam ciepło.
    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy wpis;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. tez nie umiem śpiewać a często śpiewam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)