sobota, 15 lutego 2014

Valentine's Day

Hejka :)

Tak więc... Rok temu dodałam posta o narodzinach mojego brata ciotecznego. Tak, urodził się w walentynki. :) Od tamtego momentu minął już rok... Trochę tak szybko to zleciało. Ale cóż :) Ja nie świętuję walentynek. Chyba że z rodziną. :) Dla mnie to wszystko jest na pokaz, bo czy w normalny dzień, zwykła dziewczyna dostałaby od chłopaka wielki bukiet pięknych, czerwonych róż? Myślę, że kochać powinno się przez cały rok, a nie tylko gdy jest okazja. Ale wszystkim Wam życzę z okazji tego święta dużo radości, miłości, wytrwałości... Bo do wiosny zostało już tak niewiele! :)
  Noo i dzisiaj nareszcie moje kochane województwo (pozdrówki :*) rozpoczyna ferie! Ja już częściowo mam plany, wśród nich zima w mieście, ale nie wiem jeszcze jak spędzę pierwszy tydzień. Więc zapowiada się dużo zdjęć, postów, noo i zacznę częściej bywać na stronie na fb :)
  A teraz zdjęcia z dzisiejszej sesji plenerowej z Julą. :) Zdjęcia były robione dzisiaj rano, było bardzo ciepło także nie martwcie się o mój brak kurtki ;D
Spódnica- New Look

Love, 
Julia ♥

16 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :)
    i udanych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No dokładnie powinno się dziewczyny i ukochane nam osoby obdarowywać przez cały rok , a nie tylko w jedeń dzień w którym to są Walentynki : ) Piękny kuzyn : ) Śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęciaa Jula <33! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz ;)
    A mi się ferie kończą :(

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mały sprawił super prezent rodzicom ^^ Taka wspólna walentynka ^^ Ja mam dwa dni po walentynkach urodziny :D Racja z resztą dla mnie walentynki powinny być całym rokiem ;3 Miłych ferii ^^
    http://unelma-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie wszystkiego najlepszego! :) Dziękuję :*

      Usuń
  6. Ja walentynki spędziłąm z przyjaciółkami ♥

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com <------ wideo ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie obchodzę walentynek.I też zaczęłam już ferie *o* Śliczne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. jak cudownie urodzić się w Walentynki :) słodki maluch ;) i bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna notka, zazdroszczę ferii, bo ja od dwóch tygodni chodzę do szkoły :/ życzę dobrze spędzonych wakacji <3
    http://maniaa-mania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódnica!
    Ja też mam ferie ;3
    +obserwuję^^

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się właśnie ferie skończyły :c
    A Tobie życzę fajnie spędzonych ferii ;d
    Śliczne zdjęcia :D
    http://zakochana-w-marzeniach-6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale słodziak z niego *.* spóźnionego najlepszego :p
    śliczne zdjecia <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)