sobota, 22 lutego 2014

Jamaica

Hej :*

  Ten tydzień zleciał mi naprawdę bardzo szybko, cały czas umierałam z nudów. Wczoraj wpadłam na pomysł żeby pomalować sobie paznokcie. Może nie wygląda to tak, jak chciałam ale i tak jestem zadowolona z siebie i moich świetnych pomysłów na zmarnowanie połowy dnia, malując kciuka w barwy Jamajki. Bardzo ambitny pomysł, wiem. Tak, wiem że na fladze Jamajki jest kolor zielony, a nie niebieski, ale to tak tylko wygląda na zdjęciach. W rzeczywistości jest to zielony, może trochę turkusowy. Coś koło tego. :)
  Teraz właśnie zamierzam posłuchać muzyki, albo może obejrzeć jakiś film? Nie wiem. Chciałabym się czymś zająć, ale nie wiem czym... Poczytałam wasze blogi, może zaraz złapie mnie wena na jakiekolwiek komentarze. A póki co idę teraz na aska. :)


Love,
Julia :*

14 komentarzy:

  1. Może zmarnowałaś dzień,ale pięknie pomalowałaś,na prawdę super to wygląda.Też się puki co nudzę ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ♥ . Bardzo fajnie je pomalowałaś : ) Super kolorki : * Lubię czytać twojego bloga : * Jesteś super ! Pozdrawiam < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Heeej, w końcu tu wpadłam <3
    fajny pomysł, ja nie maluję, ale fajnie się patrzy ^^
    Leniwa sobota :p
    turkus - jak moja koszulka, przeznaczenie xD

    ~ blogerka rybkaolka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie! c;
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł, pięknie ci wyszły :)

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie cy wyszly kochana:)
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne paznokcie, a ty jesteś śliczna! ♥
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie te paznokcie cie wyszły ! :) Bardzo ładne zdjęcia : )!
    Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. interesujący blog :) obserwujemy?

    czillen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie posty :) miłego dnia :*

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wygląda mi na niebieski bardziej wpada w taką zieleń może troszkę przybliżoną ale nie niebieski

    nadzwyczajnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne paznokcie <3

    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę że ktoś tu lubi Jamajkę ♥ pow pow pow! :)
    http://heart-of-jamaica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)