piątek, 10 stycznia 2014

Marzenia

Czeeść! :) Tak więc... To jest pierwszy post w nowym roku, i nie zdążyłam Wam złożyć życzeń... Życzę Wam wszystkiego co najlepsze w tym roku, i żeby to ten był wreszcie tym szczęśliwym. Nie zapominając o spełnieniu waszych wszystkich marzeń, nawet tych najmniejszych. Ja mam już od początku wrażenie, że oprócz tej jednej cyferki w nowym roku nic się nie zmieniło. Jest nadal tak, jak było. Oczywiście mam postanowienia noworoczne, których chciałabym się trzymać, mam marzenia... Które czekają na spełnienie już kolejny rok. Najgorsze w tym roku będą egzaminy. Wczoraj pisaliśmy próbny... I to była jakaś paranoja. Nie poszło mi aż tak źle, ale mogłoby być lepiej. Za mało czasu nam dali pewnie. ;p

10 komentarzy:

  1. Ja dopiero testy będę miała za nie całe dwa lata (o ile się nie mylę) .
    Na pewno poszło Ci dobrze !!

    http://gabii-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To w której jesteś klasie? Śliczne zdjecia :) Ładny masz kolor włosów.

    **Zapraszam do skomentowania nowego postu!**

    OdpowiedzUsuń
  3. ważnie, że test nie poszedł Ci najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjecia ;)

    doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też pisałam w czwartek próbny *,*
    Masakra chociaż mam nadzieję na chociaż 30 ptk...

    Super blog! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia na egzaminach życze, chociaż egzamin szóstoklasisty to pestka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej nerwów niż to warte :) dziękuje ;)

      Usuń
  7. Ja również życzę Szczęśliwego Nowego Roku.Na dwóch pierwszy zdjęcia od początku cię nie poznałam o.O Świetna notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na egzaminach :* Ja też mam :/ i trochę się obawiam . Świetny blog !

    Zapraszam do mnie (początki) - http://dagmaralifediary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)