sobota, 14 grudnia 2013

Trakt Królewski

Cześć!
Cieszycie się, że już tylko dziesięć dni do świąt? Ja bardzo! Szczególnie lubię ten okres w roku, ponieważ tak pięknie wygląda miasto. Szkoda tylko, że nie ma śniegu. Ja dzisiaj pojechałam z dziadkami i moją siostrą Natalką obejrzeć iluminacje na Trakcie Królewskim. Nasza podróż po mieście rozpoczęła się na Placu Zamkowym, a zakończyła przed pałacem w Wilanowie. Na trasie tłumy ludzi. Całe szczęście pogoda dziś dopisywała, chociaż może było trochę zimno. Wystrój Traktu był śliczny, rok temu było zupełnie inaczej. Jest to całkiem fajny pomysł na taki spacer- nie tylko dla dużych, ale i dla najmłodszych dzieci. Na prawdę wszystkim Wam polecam, ponieważ miasto w grudniu, a szczególnie wieczorem jest warte obejrzenia!

~Juliaa ♥

13 komentarzy:

  1. Ładnie Ci w szmince =)
    U mnie też ze śniegiem to cieńko XD
    Śliczne zdjęcia <3

    Zapraszam na Christmas Giveaway
    Do wygrania czapka beanie

    http://superphot.blogspot.com

    Mam pytanie masz insta?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. CHciałabym się tam wybrać, wygląda magicznie! :)
    ♚ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeeetne zdjęcia ♥♥ Ja też się bardzo cieszę, że jeszcze tylko DZIEWIĘĆ DNI! ♥♥

    ta-chwila-przemija.blogspot.com <- jeśli Ci się spodoba mój blog, zaobserwuj:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka,chyba też się tam wybiorę,piękne widoki.Również nie mogę doczekać się świąt :3 Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz racje, ślicznie :>

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ten renifer jest uroczy ♥ Też chciałabym się tak przespacerować :)

    Zapraszam - nowy post!
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze sie ze juz swieta ale ich nie czuje :)
    agadiar.blogspot.com
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog, przyjemnie się go czyta. Bardzo fajnie piszesz.

    Podoba mi się twój styl.

    Obserwuję i z chęcią będę tutaj zaglądać częściej.
    Zapraszam również w wolnej chwili do mnie oraz do obserwowania jeśli Ci się spodoba, choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć.

    Nie wiem, czy Twoja pamięć zapamiętała moją osobę, ale byłam Misterią z ocenialnii Szczypta Krytyki (a w zasadzie teraz SK zamieniła się w ruiny). Poprosiłaś, abym Cię poinformowała o blogu - a ja obietnic dotrzymuję.
    Więc spieszę donieść, że w ostatnim czasie otworzyłam bloga, na którego Cię serdecznie zapraszam. :-)

    Oczywiście obserwuję Twojego bloga - Twój styl pisania przypadł mi do gustu. Oprócz dobrych postów na pochwałę zasługują też zdjęcia. *,*

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie! To mi trochę przypomina jarmarki bożonarodzeniowe w Berlinie, te światełka wprowadzają w świąteczny nastrój :)
    Radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)