wtorek, 10 grudnia 2013

Przedświątecznie +Winter tag!

Hej!

Jak się u Was udały Mikołajki? Co dostaliście? Ja jestem mega zadowolona! Dostałam kubeczek, oczywiście od tamtego czasu piję tylko z niego ♥, błyszczyk, świeczkę, bieliznę oraz słowniczek polsko-angielski. Bardzo podobają mi się te prezenty! A! I oczywiście nie zapomnę o moim kalendarzyku adwentowym. Miałam go przestrzegać, ale niestety moje uzależnienie od słodyczy wygrywa. Od poniedziałku chodzę też rano na roraty- w końcu! Miałam chodzić rok temu, ale nie chciało mi się. No i w końcu spadł śnieg! Teraz już w pełni czuję święta!

Jeszcze chciałam Was powiadomić o nowym filmiku na moim youtube :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba, a jeśli tak to dajcie łapkę w górę. :) Będę przeszczęśliwa!



13 komentarzy:

  1. A u mnie już śniegu nie ma ;/
    Świetne prezenty.

    Zapraszam na konkurs! :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałam łapkę w górę :3
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne prezenty. Na zdjęciu jest ten kubek który dostałas? Bardzo ładny,
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    wisia-wisia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy ten kubek :) Lecę oglądać TAG :)

    Zapraszam
    ZMNIKALATWIEJ.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. na mikołajki dostałam skakankę ;DD fajny tag

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny tag!
    śliczne kolory do paznokci, również uwielbiam swety, barszcz z uszkami, ulubiony produkt do ust - carmex, a choinki jeszcze nie mam ubranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny tag!
    ja przestrzegam systematycznie swojego kalendarza adwentowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety nie ma śniegu.Śliczne zdjęcia i fajne prezenty dostałaś :) Zapraszam do mnie na grudniową notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobny kubek :)

    zapraszam na Christmas Giveaway! Do wygrania czapka beanie!

    http://superphot.blogspot.co.uk/2013/12/christmas-giveaway-1.html

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie śnieg raz jest, raz nie ma.. Świetny kubek ^^

    las-inspiracji.blogspot.com <- zapraszam, jeśli mój blog Ci się spodoba to zaobserwuj:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy i inspirujący post :) buziaki :)

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)