sobota, 28 grudnia 2013

Po świętach

Hejka :)

Jeju, czemu te święta muszą tak szybko mijać? Dopiero co składałam Wam życzenia, a jeszcze niedawno ubieraliśmy choinkę. A teraz co? Pozostaje nam tylko odliczać do sylwestra. Jakie prezenty dostaliście? Ja może kiedyś stopniowo będę pokazywać nowe rzeczy, ponieważ nie chcę od razu wszystkiego pokazywać :) Ja pod choinką znalazłam same fajne rzeczy, w tym trochę ciuchów, słodyczy, oraz wielkie zielone kapcie-żaby! ♥ Prezenty mi się bardzo podobają! Oprócz tego w pierwszy dzień świąt mój brat cioteczny-Mateusz miał chrzciny, co też było dla nas wielką uroczystością :)
Ehh... Was też denerwuje ta jakość bloggera? -,-

18 komentarzy:

  1. Ale ładnie wyglądałas w tej różowej sukience :)) A no niestety po świętach, ale w sumie to dobrze bo jeszcze chwile i bym się toczyła o.O
    Mnie też denerwuje jakosć bloggera :( Ale co robic, może kiedyś się poprawi haha :))

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, u mnie też przez bloggera zdjęcia sa dziwne ;p. świeta minely zdecydowanie za szybko ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też święta tak szybko zleciały :/ Super sukienka :) Też mnie irytuje, że blogger psuje mi wszystkie zdjęcia... Bo ja się staram, obrabiam, a tu bumm - jakość mikrofalówki :/

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie też te święta za szybko minęły :/

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta strasznie szybko minęły -,- Genialne wyszłaś w tej sukience ^^

    http://its-okey-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swój prezent dostanę dopiero 3 stycznia :D
    Ale słodki dzidziuś;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tak samo, wszystko za szybko!

    Zapraszam do 'luknięcia' na świeży post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj szybko minęły ;/ W sumie to nawet dobrze, bo wakacje są coraz bliżej ;)
    Miłego dnia!
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz *.* Masz słodkiego braciszka.Zdecydowanie za szybko minęły te święta :c Szampańskiej zabawy życzę w sylwestra i szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wygladasz w tej sukieneczce. *-*
    mnie rowniez denerwuje jakosc bloggera. mam nadzieje, ze to poprawia. :c
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, a braciszek cudowny ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, musisz obowiązkowo pokazać kapciochy <3

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że tak szybko zleciało :< Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog!
    Fajny nagłówek, czuć atmosferę świąt.
    Szkoda żw już się skończyły.

    Co do postu, to torcik wygląda bajecznie
    Aż się chce go zjeść

    ____________________________
    Obserwuję W wolnej chwili też możesz
    mnie zaobserwować, bo nie ukrywam, że
    bardzo mi na tym zależy

    www.dorota-dorotaa.blogspot.com

    P.S. Extra króliczek ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie piszesz:) Podoba mi się Twój blog :)
    Zapraszam do mnie IIGA-AA.BLOGSPOT.COM
    Jeśli Ci się spodoba możesz zaobserwować, a ja postaram się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! :-)

    Też uważam, że święta zdecydowabie za szybko minęły, chociaż teraz już o tym tak nie myślę (szkoła mnie "wkręciła" na dobre...). Dziś próbny test, jutro jakaś kartkówka... i kiedy tu znaleźć czas na wspomninanie zapachu karpia? ;-(

    Ślicznie wyglądasz na zdjęciach! Jesteś fotogeniczna! *,*
    Nie mogę się doczekać kiedy znowu coś nagrasz ma Youtube (wszystkie Twoje filmiki chyba znam na pamięć :-D )...

    Serdecznie pozdrawiam.

    drewniana-katarynka.blogspot.com <--- w wolnym czasie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)