niedziela, 3 listopada 2013

Teraz robię to, co uważam za słuszne

Hej Kochani! ;*

Wiele osób pytało się mnie, co mam do "halloween". Dla mnie to nie jest żadne święto (jak wiele blogerek tak to ujęło) a tym bardziej święto chrześcijańskie. Halloween to też nie jest okazja do zabawy z koleżankami, bo takie określenia też słyszałam. Czemu nie można się spotkać następnego dnia, w święto Wszystkich Świętych? Jeszcze rok temu bawiłam się na halloween, i nawet śmiałam się z nauczycieli którzy ostrzegali nas przed tymi pogańskimi obyczajami. Może wyrosłam z tego, a może zrozumiałam czym jest halloween. Ale pomimo wszystko, pomimo moich spostrzeżeń na ten dzień szanuję osoby, które świętują halloween. Szanuję ich poglądy, decyzje na ten temat. Tylko problem jest w tym, czemu oni nie szanują mnie i mojej decyzji?
Dzisiejsze zdjęcia robiłam z moją kuzynką Kingą, która do mnie przyjechała na noc (pzdr ;*). Jeśli chodzi o szminkę, to rozumiem że Wam się to może nie podobać, ale zrozumcie że nie maluję się tak, gdy gdzieś wychodzę! Malowałyśmy się z Kingą tylko dla zabawy! :)
Oraz wstawię  jedno zdjęcie Kingi, które na prawdę bardzo ładnie wyszło ;)
Miłego popołudnia! :)

~Julia

37 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia <3 Co do halloween- ja tez nie świetuje ; )))

    Zapraszam do mnie, nowy post.
    hania-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja świętuję halloween :))

      dopiero zaczynam: pastel-brain.blogspot.com

      Usuń
  2. śliczne te zdjęcia ! :D

    http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny pogląd na Halloween.Fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Ja jeszcze nigdy nie obchodziłam Halloween, ale chciałabym

    Obserwuję ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie <3
    -----------------
    wikie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny pogląd co do halloween, nigdy go nie obchodziłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne zdjęcia :)
    co do hallowen (jak i innych małych św)to zawszę z siostrą organizujemy sb taka mini imprezę :Dale się nie przebieramy.Raz czy dwa razy wybrałam się z przyjaciółką po cukierki,gdy byłyśmy małe a teraz wybiłam to sobie z głowy.

    http://mylittleplaces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny szablon i nagłówek ♥
    appiappi.blogspot.com Obserwujemy? Jak oczywiście spodoba Ci się mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie obchodzę tego ''święta''. Dla mnie to tak samo jakby chrześcijanin obchodził chanukę -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog, obserwujemy?Jak tak to napisz u mnie
    worldjulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kinga wygląda jak laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam nic do halloween, ale nie obchodzę tego święta. Bardzo fajne zdjęcia:) Myślałam że jesteś starsza! :)
    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia ;p
    jeśli chodzi o halloween to każdy interpretuje to jak chce ;)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty naprawdę masz 12lat ?
    Wow ! Nie wyglądasz i jeszcze to że sie malujesz ....

    OdpowiedzUsuń
  16. super fotki, a jeśli chodzi o halloween to dla mnie to jest żadne święto. ale nie mam nic do ludzi, którzy czczą w jakiś sposób ten dzień. ;)

    xiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznaa <3
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie uważam Haloween za pogańskie święto, tylko za okazję do zabawy :) Super zdjęcia ;)

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie można bawić się w święto Wszystkich Świętych?

      Usuń
    2. bo to jest czas na modlitwy a nie zabawy

      Usuń
    3. A halloween? Na serio?? Wszyscy 'nic do tego nie macie'? A może by tak przeczytać DOKŁADNIE post, a nie czytać komentarze innych?

      Czas modlitwy a nie zabawy.. Hmm halloween to taka słaba konkurencja, którą popieracie, a następnego dnia się modlicie...

      Usuń
    4. ale ja nie odchodzę halloween a ty mówisz czemu nie można się bawić w swięto wszystkich św? to nie jest czas na zabawy

      Usuń
  19. Rewelacyjne zdjęcia ;)
    Co do halloween mam takie same podejście ;]
    xoxo
    DżAsTa

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie zdjęcia fajnie wyszły:) Obserwuje i zapraszam do mnie:)

    http://zakatek-moniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię Halloween, ale jakoś specjalne go nie obchodzę. :D
    Ładne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic do Halloween nie mam. Mieszkając w Polsce nie obchodzę i obchodzić nie będę bo większość osób starszych nawet nie wie co to skąd i na co ...
    mrowkowkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia!
    Zgadzam się-zdjęcie Kingi wyszo cudownie *-*
    Ja nie mam nic do Halloween ;)
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)