niedziela, 17 listopada 2013

Niedzielnie

Hej!

Wasze komentarze bardzo poprawiły mi humor, już o wiele lepiej się czuję. :) Dziś od rana jestem uśmiechnięta, i na okrągło słucham "What does the fox say?". :) hahah. Pewnie nie interesuje Was to, że wstałam i zjadłam śniadanie, itd więc dziś się nie zamierzam rozpisywać. Dzisiejszy dzień mogę zaliczyć do tych "chill out". :)
Mam jeszcze jedno pytanie do Was, ponieważ niedługo będę miała nowy telefon. Jakie polecacie?


Jak spędziliście niedzielę?
Jaki telefon polecacie?

27 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia = ) . Ja niedziele spędziłam na leniuchowaniu , później robiłam projekt na technikę = ) .
    + lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. What Does The Fox Say? Rindnindin
    hhaaahaha

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam telefon Sony Xperia tipo i jestem bardzo z niego zadowolona. Ja dzisiaj też chiloutuje.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    zajaczek111.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam samsung ch@t qwerty, ale nie ma androida :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to nie, odpada ;) Wolałabym z androidem :)

      Usuń
  6. Świetny post :D
    Mnie również humor poprawiają komentarze :)
    Prowadzisz interesującego bloga :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)
    Muszę zostawić link, bo blogów mam dużo :D

    http://wlacz-pozytywne-myslenie.blogspot.com/2013/11/promieniowanie-telefonow-komorkowych_5.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh... Pamiętam jak z bff na nocowaniu tańczyłyśmy do "What does the fox say?" xDD

    http://little--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ^^
    Bardzo ładne zdjęcie ;))
    Myślę iż telefony z marki Sony są dobre , wytrzymałe i spełniające swoje wymagania♥
    Mi niedziela minęła na spotkaniu z przyjaciółmi ! ;D
    Zapraszam do mnie jeśli masz czas http://sytuacjabez.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedzielne chillouty są najlepsze!
    Ja polecam LG Swift L5 w górę (L7 i L9).

    mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. What does fox say?! Ring-ring-ring, tchouf-tchouf-tchouf xddd Lol

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tą piosenkę o lisie :d można się pośmiać! Zapraszam na dość kontrowersyjny post, chciałabym poznać Twoją opinię na temat zawarty w notce. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog przypadł mi do gustu więc może obserwacja za obserwację?:* http://paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam Sony Xperię L i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :D
    Ja od dłuższego czasu używam noki. Ma bardzo wytrzymałą baterię :)
    xoxo
    DźAsTa

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja polecam samsung galaxy young :P Bardzo fajny i tani :) Też kocham tą piosenkę :)

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzydki blog (: iphona sobie kup,ale cię nie stać na niego!

    OdpowiedzUsuń
  17. No rzeczywiście, nie stać mnie. :)) ale co z tego? Mam przynajmniej to co jest mi potrzebne do szczęścia :)
    A czemu z anonima? Bo nie masz konta google?

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam Samsunga Galaxy Young i jak na razie bardzo dobrze się sprawuje :)
    fajne zdjęcia!

    poklikasz mi w baner sheinside
    u mnie na blogu po prawej stronie?
    to dla mnie bardzo ważne!

    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcie;d Ja polecam iPhon'a... ;)

    http://kappa-girl.blogspot.com/ - Zapraszam do mnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. super zdięcia :*
    Obserwujemy ?
    Jak tak to daj znać u mnie http://wariatka812.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. polecam sony ericsson xperia neo V :)

    http://superphot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam tą piosenkę, i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post.Obserwuję. :) Polecam ci Samsung Galaxy Trend.Sama taki mam i super się sprawdza.Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)