piątek, 8 listopada 2013

Mam dość...

Cześć Kochani!
Na początku chciałam podziękować za ciekawą wymianę zdań anonimów. Na prawdę bardzo poprawiło mi to humor. ;) Myślę że rzeczywiście, święto Wszystkich Świętych nie jest czasem zabawy, a modlitwy. Ale pamiętajmy też o tym, ze dzień przed nieświadomi ludzie czczą szatana. To nie powinno tak być... Ale cieszę się że każdy miał swoje zdanie na ten temat, szanuję to i dziękuję.
Strasznie się cieszę że już weekend- mam już dość. Tak, wiem... Pewnie teraz każdy z Was przypomina sobie znanego wszystkim mema "więc mówisz, że w szóstej klasie jest ciężko". Jednak to nie jest tak. Mam dość nauczycieli, "niektórych osób", które tylko rujnują moje życie, mam dość traktowania mnie jak coś, lub kogoś, kim nie jestem. Mam dość krytykowania wszystkiego co zrobię. Mam dość ludzi, którzy myślą że się "rozdwoję", i mam dość tego, że niektórzy nie doceniają tego, co robię tylko to, co mówią o mnie inni. Mam dość... wszystkiego. Jest beznadziejnie.
Całe szczęście teraz mam trzy dni odpoczynku. Dziwnie to zabrzmiało, bo wszyscy mamy teraz wolne. Dziś na ognisku (zajęcia pozaszkolne) było dużo śmiechu i zabawy, bardzo poprawił mi się humor po wczorajszym... Ale tym nie będę już zanudzać. wyszłam na chwilę przed blok, żeby się przewietrzyć (nie mogłam się opanować XD) i po 2 sekundach wydarłam się na całe osiedle "Juuuuulaaaaaaa...!" i ona potwierdziła moje przypuszczenia... Myślałam, że pada śnieg XD. Ale po dłuższych obserwacjach stwierdziłam, że to jednak był "próbny alarm". :)
Miłego wieczoru ;)
~Julia

29 komentarzy:

  1. Także mam dość takich ludzi. W moim przypadku myślą że są idealni, a mnie wyzywają...Bardzo dobrze o tym napisałaś, i dziękuję Ci za to!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. My nie czcimy szatana tylko zbieramy cukierki a to wymyślili amerykanie i nie ma żadnego związku z tym co kiedyś robili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, bo wszystko co amerykańskie jest przecież świetne i doskonałe i jak w ameryce coś zrobią no to jak tego nie naśladować? No jak? Przecież wszystko co z tamtąd jest fajne, i cool, i amerykańskie, zachodnie, obce...

      Usuń
    2. Nie o to chodziło po prostu ludzie kiedyś nie świętowali tego tak jak teraz

      Usuń
  3. Nje martw się ! Ja też mam już dość ;c . Nie jest dobrze ! Ale kiedyś przecież musi być !
    Świetny blog i mega sliczne zdjęcia ♥
    Dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czasami mam wszystkiego dość. Najchętniej siedziałabym w domu i nigdzie nie wychodziła. Dobrze przynajmniej, że byłaś na ognisku i poprawiłaś sobie humor! :)
    Ładne zdjęcia.

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przejść przez taki czas, w którym wszystko nas irytuje :/

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. poradzisz sobie z tym czasem, ja też tak mam ale przechodzi :>
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com
    OBSERWUJĘ *_* liczę na rewanżyk :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj się!Będzie dobrze:)
    Fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog , nie mogę się doczekać kolejnej notki ;*
    zajrzyj na mojego slodkieslodkieczary.blogspot.com/ zaobserwuj jeśli ci się spodoba , a ja się zrewanżuje
    + było by miło gdybyś polubiła mojego fanpagea : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?sk=page_insights

    OdpowiedzUsuń
  9. rozumiem cie, dla mnie 6 klasa była naprawde ciężka, niby to nic takiego, a ją chyba najbardziej przeżywałam... ;c słodka siostrzyczka:)

    http://begin-with-nothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam podobnie, ale jakoś z dnia, na dzień, nie obchodzi mnie to, co mówią inni ;)

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy to prawda o tym szatanie, ale ja jestem chsześcijaninem i nie obchodzę halloween :).

    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post ! Wpadnij do mnie http://firsttendayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia :)
    Przyjemny blog, miło się go przegląda :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. też nienawidzę, jak ktoś nie docenia tego, co robię tylko wciąż wymaga więcej. to strasznie denerwujące.. świetny post, ciekawie piszesz, przez co miło się czyta :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    paaulinkax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz racje .. ludzie krytykuję bo zazdroszczą i tyle .. piękne zdj pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też mam wszystkiego dość :/ szczególnie niektórych ludzi... Ale nie martw się, na pewno się polepszy :) ładne zdjęcia :*

    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam się z każdym zdaniem tutaj napisanym !! :) świetny post:D

    http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mała modelka ? <3

    http://oneblogofmemories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy post :)
    obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz 100%racje, nie warto przejmować się ludźmi którzy krytykują bo zazdroszczą.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam dość niektórych osób. Ale tylko rok i ich już nie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawie piszesz, trafiłam przez przypadek i obserwuje :P
    +Liczę na wzajemność
    Będzie mi miło że obserwuje mnie ktoś doświadczony ;)
    http://ja-od-a-do-z.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie, nie warto przejmować się ludźmi którzy krytykują z byle powodu :))

    ojeju-mika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem CHRZEŚCIJANKĄ i wierzę w BOGA, ale obchodziłam HALLOWEEN i nie obchodzi mnie zdanie innych : D
    Świetny post ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna grafika i jeszcze lepszy blog :D
    Zapraszam do mnie http://goodaay.blogspot.com/ dopiero zaczynam więc przydał by się komentarz od kogoś z większym stażem
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)