sobota, 12 października 2013

The beginnings of autumn

Cześć Kochani! ;*

 Dzisiejszy dzień, praktycznie mówiąc od samego początku spędziłam aktywnie, w Sandomierzu. Na wycieczce "śladami Ojca Mateusza". Było trochę męcząco, ponieważ przeszliśmy przez wąwóz królowej Jadwigi, i do tej pory strasznie bolą mnie nogi. Zwiedziliśmy też wiele katedr, byliśmy na wieży widokowej, obejrzeliśmy miasto. :)

 Zauważyłam też, że jesień nadeszła bardzo szybko, lub przynajmniej u mnie jest już 100% jesień. Z jednej strony polubiłam jesień, póki co jest ślicznie, kolorowo. Jednak jesień nie jest dla mnie. Nie lubię takich przejściowych pogód, i w ogóle jakoś dziwnie. Nie wiem w co mam się ubrać, bo gdy ubiorę się "lekko", to za chwilę deszcz, wichura, mróz... To ubieram się cieplutko, sweterek, ciepła kurtka, i za chwilę pojawia się słońce, i jest mi gorąco. -,- W lato wiem jak mam się ubrać, w zimę też. A jesień? Nie wiadomo.

Miłego wieczoru :)

16 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie byłam w Sandomierzu ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Julia nie tylko Ty zauważyłaś tą gigantyczną zmianę w przyrodzie :) Czekam na kolejny post :) :* buziaki

    + zapraszam do mnie monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjecie. U mnie dzisiaj pada ;/
    Pozdrawiam :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna taka wycieczka! Ładne widoki. Jesień jest dla mnie ja tam lubię taką pogodę. Też często tak mam, że jak ubiorę się ciepło to jest gorąco a jak ubiorę się letnio to jest zimno.. ah. xD

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak nadeszła jesień !
    Fajna ta wycieczka !
    Piękne ujęcie ;3
    Świetny blog
    Zapraszam http://sytuacjabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię jesieni... Plucha, szaro, buro, zimno...

    ZAPRASZAM
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta wycieczka na pewno fajna musiała być ; )
    A co do jesiennej pogody to zgadzam się z Tobą w 100%. Teraz jest zimno, a za 10 min będzie gorąco :(((

    Zapraszam do mnie, mini konkurs!
    hania-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcie, widzę, że nie u mnie tylko tak kolorowo:)

    best-frieend.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszcze, sama bym wybrała się na wycieczke do miasta mojego ulubionego serialu, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny krajobraz, jesień jest super! Zapraszam na nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zwiedzanie :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też tak mam z ubraniami :/

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)