niedziela, 20 października 2013

Tears

Heej!

Ostatnio lubię siedzieć w pokoju ze słuchawkami w uszach. Nie mam nic lepszego do roboty po szkole. Wy też tak czasami macie? Wtedy mogę jakoś zapomnieć o wszystkich problemach. Nie wiem, co bym zrobiła w takich sytuacjach, gdyby nie muzyka. Są takie piosenki, które dokładnie opisują mój dzień. W szkole też nie mam łatwo (nie chodzi mi teraz o to, że jest trudno, itd) Mam na myśli niektóre osoby, które sprawiają że nie mam na nic siły. Nawet na przerwie, w tym krzyku potrafię o tym wszystkim zapomnieć i wsłuchać się dokładnie w słowa piosenek. I tylko czekam na dzwonek.


  Buty- CCC, klikk

A jak Wam mija niedziela? :) Uuu... gdy zaczynałam pisać tego posta była taka ładna pogoda... ;\

25 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Kocham twoje buty :3
    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie cały czas jest ładnie :) a w szkole ogólnie spoko, mam nadzieję że u ciebie również się ułoży!

    PS: sorry za spam, ale będę wdzięczna jeśli klikniesz w link sheinside.com na końcu tej notki:
    http://blog-by-noellena.blogspot.com/2013/10/sheinside.html. W miarę możliwości się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i bardzo ładny blog !
    Zapraszam do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też taka średnia pogoda. Bardzo fajny post :) Pierwsze zdjęcie najlepsze
    Pozdrawiam
    http://smoothie-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia zapraszam do siebie =)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też ostatnio reaktywowałam swoją mp3, żeby posłuchać muzyki, a w takie dni jak jesienne to idealny sposób na relax, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesteś :)))

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne buciki <3

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wygladasz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się, gdyby nie muzyka świata by nie było ! : )
    ładne zdjęcia i buty :3

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Julia dzisiaj Leciejewska -,-

    zapraszam na www.jajestemsobaaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. do twarzy Ci w koku!
    obserwuję:3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przeżyłabym bez muzyki ;)
    juliablog113.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne buciki *_* obserwuję i zapraszam do mnie na nowy jednodniowy blog : http://hiddenbeautybyjustin.blogspot.com/ buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :3

    insignificantbaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zdjęcia dziękuję za komentarz u nas na blogu :) Ty też jesteś śliczna Pozdrowionka

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz Julka :) Buty są genialne :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne buty :D

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ładne buty!
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)