niedziela, 27 października 2013

Sunny Sunday

Hej hej!
 Dzisiaj przychodzę do Was z jesienną dawką zdjęć! Nigdy nie przypuszczałam że tegoroczna jesień będzie tak pogodna. :) Pogoda ostatnio jest zmienna, lecz mi to tak bardzo jednak nie przeszkadza. Dziś napiszę o czymś luźniejszym, czyli o dzisiejszym stroju! :) Jak wiecie, uwielbiam jesień! Dziś założyłam białą koszulę z kołnierzykiem z poprzedniego posta, a  do tego czerwoną spódniczkę w kratkę. Czerwona marynarka dodała outfitowi elegancji. ;)
Buty- CCC

Wczoraj wieczorem zaczęłyśmy gadać z Julą na skype. Z tego co pamiętam (xd) nasza rozmowa ciągnęła się do ok. 2:00 w nocy. Już się nie mogę doczekać następnej takiej rozmowy hahahhah. ♥

~Juliaa

14 komentarzy:

  1. piekna ta marynareczka taka jesienna no i modna kratka;]
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:)
    nattalja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :> ja obserwuje i liczę na rewanż :d

    zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również nie pomyslałabym,że będzie tak cieplutko. Marynarkaa jest cudowna! bardzo mi się podoba!
    obserwuję;* www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, jak i ty. Buty bardzo ładne!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sesja!!!
    --------------------
    wikie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super marynarka i świetne buty ♥

    ZAPRASZAM
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :* Chciałam cię poinformować że na moim blogu pojawił się konkurs.
    Do wygrania książka. Wszystko jest tutaj http://zuzay-zuuzay.blogspot.com/2013/10/konkurs.html
    Zachęcam do udziału w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog! MEGA strój *.* spódniczka w kratkę ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ obserwuję i liczę na to samoo :** http://natalie-natallie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Love it's so beautiful outfit just love it ....
    http://femensleatherjackets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)