niedziela, 15 września 2013

Zielona szkoła- Powracam!

Cześć Kochani! ;*

  Przedwczoraj wróciłam z trzydniowej wycieczki szkolnej. Miejsce, w którym mieszkaliśmy przez ten czas znajdowało się w Toruniu. Był to jakiś stary zamek, ciemne korytarze i wbrew pozorom, mile urządzone pokoje. Mi trafił się największy pokój, z moimi dwoma koleżankami- Olą i Asią. Często cała klasa przychodziła <nieproszona> do naszego pokoju, i pani musiała wszystkich przeganiać. -,- Nie ważne która godzina, przynajmniej 4 osoby na okrągło u nas przesiadywały. To pewnie dlatego, że wprowadziły się do nas dwa albo trzy <nie pamiętam xd> małe kotki i ich mamusia. My przynosiłyśmy im jedzenie, picie. Pewnego razu nie zamknęłyśmy okna, i jak weszłyśmy koty siedziały na łóżku. Pech też chciał, że miałam mały wypadek- poślizgnęłam się i obiłam nogę. Teraz ledwo chodzę, wszystko mnie boli. Zwiedziliśmy Toruń, Golub Dobrzyń (wraz z zamkiem), byliśmy w różnych muzeach, planetarium.





9 komentarzy:

  1. Super ;3
    Ładny blog ;)
    świetne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro wróciłaś to czekam na mnóstwo nowych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawie :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooKEWIN <333 zapraszam: everythinghas-changed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że były kotki. Byłam w Toruniu na wyciecze szkolnej naprawdę ładne miasto. W planetarium też byłam i to nie raz. Pewnie fajnie się bawiłaś no oprócz tego wypadku z nogą no cóż, niech się goi. Ładne zdjęcia szczególnie to z panną młodą w tle :D

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam w Toruniu w wakacje :) A na takiej porządnej wycieczce klasowej to byłam w czerwcu na 5 dni w takim specjalnym ośrodku :) A jak w zeszłym roku byliśmy na 5 dni na pojezierzu lubuskim to też z koleżankami miałyśmy największy pokój i cały czas było zbiorowisko i dziewczyny przychodziły się do nas kąpać, bo ich łazienki były takie "niefajne" :P

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post i blog♥ :3



    www.ohjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to teraz czekam na posty xD
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz??(ja odwdzięczę się na 99%)proszę,to dla mnie ważne
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)