sobota, 7 września 2013

The mushrooms!

Czeeść!

Co u Was? Ja dziś pojechałam z dziadkami na grzyby! Trochę ich się uzbierało... ;) Chodziliśmy po lecie chyba godzinę, ale zmęczyłam się jak nigdy. Dziś nie mam za bardzo głowy do pisania posta, jutro bardziej się postaram. Teraz zostawiam Was ze zdjęciami ;)













A teraz mam małe pytanie do stałych czytelników... Jutrzejszy dzień to...? Oczywiście nie chodzi mi o dzień tygodnia, ani nic z tych rzeczy! ;) Odpowiedzi piszcie w komentarzu! :) Jutro napiszę w poście, kto zgadł ;)

Dobranoc! ;*

16 komentarzy:

  1. Jutrzejszy dzień to...twoje Urodzinki ;D

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do grzybów ogólnie się nie zbliżam, ale zdjęcia są naprawdę ładne!
    Bardzo podoba mi się Twój blog, dlatego już obserwuję : )

    PS. Dzięki za miły komentarz u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zdjęcia <3

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nienawidzę chodzić po lesie ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dawno na grzybach nie byłam. :)
    Ja wczoraj, czyli w sobotę, byłam w kinie z ukochanym, spędziliśmy miło dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ! <3 zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo, az mi sie zachcialo pozbierac grzyby! ;o
    u mnie na przeciwko domu jest pusta dzialka, a tam masa ogromnych grzybów!

    obserwuje >;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne zdjęcia ;)
    Ładne tam u ciebie grzyby rosną haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super foty, :) U mnie w tym roku jakoś tak brak grzybów. Pozdrawiam. :)
    ___________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :]]
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jutrzejszy dzień, a raczej dzisiejszy to... roczek bloga :)

    W życiu nie byłam na grzybach, ale marzy mi się takie wyjście do parku i nazbieranie kilku pieczarek ;D

    mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziadek robił Ci zdjęcia? ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na grzybach byłam tylko raz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)