niedziela, 22 września 2013

Początek jesieni

Dobry wieczór! :*

Dzisiaj odbył się pod kościołem festyn, na którym nasz chórek śpiewał koncert. W tym roku nie była zbytnio dobra pogoda, ale mimo to wszyscy świetnie się bawili! Jesień widać już na całego, robi się coraz bardziej kolorowo i coraz chłodniej. Ja bardzo lubię jesień, szczególni za te wieczory! Nie wiem czemu, ale kocham ten klimat! *.* Gdy rano budzę się do szkoły, jest jeszcze ciemno. Ostatnio zauważyłam, ze zaczęłam dostosowywać się do pory roku i pogody. Nie potrafiłabym powiedzieć, czy wolę zimę czy lato, czy może jesień...
Dobranoc! :*

11 komentarzy:

  1. ja najbardziej lubię jesień i wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nienawidzę jesieni, nawet już jestem chora ;c i za to właśnie jej nie lubię.. ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię jesieni... Dla mnie jest taka smutna i ponura... Ale mimo to uważam, że ta pora roku jest strasznie inspirująca :)

    ZAPRASZAM
    BĘDZIE MI MIŁO JAK KLIKNIESZ W BANNER SHEINSIDE :)

    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog!!
    Moją ulubioną porą roku jest lato ale jesień też jest piękna !!
    Jesteś takaa ładna , pozazdrościć♥
    Piękne zdjęcia!
    http://sytuacjabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ! :) Lubie jesień ale zdecydowanie wole lato :D

    http://taklubnieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię jesieni ale za to kocham zimę!

    Obserwuję od dawna, zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. NARESZCIE POCZATEK JESIENI ♥ I W ZIMIE SWIETA I NARTY ♥♥♥
    HEY, MOZE ZAOBSERWUJEMY ? :)

    http://anja-bloguje.blogspot.com/

    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia :D

    obserwuję i byłabym wdzięczna gdybyś zrobiła to samo :)
    http://julkka-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię takie jesienne, zimowe klimaty :33 Obserwuję, liczę na to samo i zapraszam do mnie <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)