niedziela, 8 września 2013

Pierwsze urodziny bloga!

Hej hej!

Nie mogę w to uwierzyć, ten blog ma już rok! Z tej okazji przygotowałam dla Was mega posta, trochę statystyk, kilka zdjęć oraz podziękowania, za to że jesteście!

Statystyki:
Odwiedziliście mnie już 28 553 razy!
Trzy posty, które najbardziej Wam się spodobały:
1. Co tam u mnie, video, coś do hejterów
2. Losowanie z okazji 100 obserwatorów
3. "Nowy" pokój-DIY

Odbiorcy:
Komentarzy (opublikowanych):
2233
Obserwatorzy:
286
Posty (włącznie z tym):
169
Czytelnicy, których najbardziej zapamiętałam:
1.  Justyna J
4. An ia








Dziękuję Wam za to wszystko, gdyby nie wy, nie wytrwałabym w blogowaniu. Każdy komentarz sprawiał, że miałam uśmiech na cały dzień. Każdy nowy obserwator, to 100% motywacji do dalszego pisania. Tego bloga piszę już rok, równo rok... Dziękuję Wam za każde miłe słowo pozostawione na tym blogu, mam nadzieję, że ten rok będzie równie owocny ;) Odkąd piszę bloga, stał się on ważną rzeczą w moim życiu, nie wyobrażam sobie teraz przestać.
    Przypominam również, że jeśli ktoś chciałby wysłać do mnie pocztówkę/list niech pisze na mojego meila! ;) Dziękuję! :*
Każdy w komentarzu niech odpowie na pytania:
-Co podoba Ci się w blogu;
-Jakie posty Ci się podobają;
-Czego brakuje na blogu;
-Co nie podoba Ci się w blogu;
~Juliaa ♥

15 komentarzy:

  1. Świetny blog , wszystko mi się w nim podoba !!
    Masz bardzo ładne zdjęcia
    Zapraszam do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję! :)
    i jak miło, że mnie wymieniłaś <3 dziękuję :*
    bardzo mi się podoba Twój styl pisania, bo notki są ciekawe i przejrzyste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To naprawdę duża statystyka! Zapraszam na nowy post z sesją zdjęciową ;-) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tylu obserwatorów ! :D


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! I oby tak dalej ! :))

    W blogu podobasz mi się ty :)
    Podobają mi się posty z outfitami :))
    Niczego nie brakuje :)
    Wszystko w blogu mi się podoba!

    Zapraszam do mnie, może jak Ci się spodoba to zostaniesz na dłużej? Ja Cię od dawna obserwuję :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje statystyki i niech rośnie z każdym rokiem ;-)
    co mi sie podoba? wszystko, nie mogę sie zdecydować konkretnie ;)
    co mi się nie podoba? nie ma takiej rzeczy.
    dzięki za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje już rok :) , dużo osób Cię odwiedziło. Ładne zdjęcia :)
    wszystko mi się podoba, szczególnie ten skaczący króliczek w rogu ^^
    ogólnie lubię posty każdego typu .

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo... Pamiętasz mnie :P Nawet nie sądziłam, że w gąszczu tylu komentarzy zauważasz mój :) Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych :)

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ;3
    No akurat te posty były super ^^
    Śliczna <3

    nutellowee-love.blogspot.com ♥ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje, mi nawet miesiac nie minal ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje
    http://kinnnga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)