czwartek, 19 września 2013

Paczka od eFoxcity

Dobry wieczór! ;*

Wczoraj dostałam paczkę od eFoxcity.com. Bardzo się ucieszyłam, ponieważ czekałam na nią ponad miesiąc! Biżuteria była zapakowana w bardzo ładne, czarne pudełeczko. Dostałam naszyjnik z cudownym, białym słonikiem, ozdobionym w śliczne, błyszczące kryształki. Słonik wisi na białych, złotych oraz zielonych koralikach. Prezent bardzo mi się podoba, jest idealnym dodatkiem do wielu ubrań.




Naszyjnik- eFoxcity, klik
Spódnica- Butik

Jak Wam się podoba? :)

Dobrej nocy! Uff... Już jutro piąteczek! :)

Zapraszam:

12 komentarzy:

  1. Nie lubię tego typy naszyjników ale ten jest bardzo ładny ;)
    Masz świetnego bloga!!
    ^^
    Obserwuję♥
    Oby tak dalej!!
    Dobranoc!!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny słonik na szczęście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za tego typu biżuterią ale słoniki są fajne więc :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki ten słonik :) Pasuje do spódnicy :)

    Zapraszam-NOWY POST!!!
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ten słoń jest czadowy strasznie mi się spodobał, muszę go mieć

    http://karolinapiegza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki <3 Zapraszam na nowy post z kolejną dawką zdjęć ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny :3
    http://ni3siaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sprawdzałm tą strone . jest świetna, a naszyjnik cudowny !
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się jak piszesz :3. Świetny blog i jesteś śliczna♥.


    www.ohjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)