piątek, 6 września 2013

Już po...

Cześć Kochani! ;*

Tym oto miłym powitaniem rozpoczynamy nasz upragniony weekend! Jak Wam minął pierwszy tydzień szkoły? Ja na razie nie narzekam, luźne lekcje itp. Plan lekcji średnio mi się podoba, no i w końcu mamy nowych nauczycieli- od wf'u i religii. Dziś mieliśmy pierwszą religię w tym tygodniu, ksiądz okazał się być bardzo sympatyczny, pani od wf'u również. :) Nie jest tak źle jak myślałam. Wiadomo, że jak każdy chcę się wziąć za naukę, w końcu niedługo będę musiała wybierać gimnazjum. Chciałabym się dostać do jakiejś dobrej szkoły. Jak na razie jest dobrze, zobaczymy potem ;)


Co do wyników konkursu, ponieważ wiele osób mnie już pytało. Konkurs niestety został odwołany, ponieważ zgłosiło się za mało osób. Dziękuję wszystkim którzy wzięli udział, dostaniecie po 1 dodatkowym losie do następnego konkursu! ;) No cóż, trudno ;) Będą jeszcze konkursy! 

~Juliaa

22 komentarze:

  1. Poza tym, że dwa sprawdziany zapowiedziane na przyszły tydzień to spoko :) Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy tydzień szkoły miną ok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog. Ślicznie tu :) Dzięki, że wpadłaś.

    Kate

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś z rocznika 2000 czy 2001? Bo naprawdę wyglądasz dorośle!

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze wygladasz jak byś miała 9 lat
    A po drugie lubisz pokazywać swój dekolt, w którym nawet nie ma co pokazywać!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na serio...? 9 lat? ._. Zastanów się, a potem napisz. Wybaczam Ci, ponieważ wiem, że anonimy nie potrafią napisać własnej opinii kulturalnie ;)

      Usuń
    2. haha, ja tu miałam pisać że nie wygląda jakby chodziła do 6 klasy, tylko do gimnazjum np. 2, a ten tu z takim czymś....

      Usuń
  6. Ładne spodenki :)
    Miałam kiedyś podobne ;D

    ultra-violet-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoła jak szkoła ujdzie, ja juz mam zapowiedziany sprawdzian na piątek w moje urodziny ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. ty masz na prawde 12 lat wygladasz na jakies 17
    sliczne wlosy
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza.
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie minął całkiem ok. ^^

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    http://ask.fm/LiliankaBlog




    OdpowiedzUsuń
  10. Mój plan też jest taki se delikatnie mówiąc xd Po za tym do osoby, która napisała, że wyglądasz na 9 lat: chyba cię pogięło. Ja w pierwszym momencie pomyślałam, że ona ma z 17!

    http://my-own-little-worldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie już zaczęły się sprawdziany :c

    Obserwuję od dawna, zapraszam do mnie nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie powiedziałabym że jesteś z 2001 rocznika ;o
    wyglądasz na co najmniej 16 :)
    ładne zdjęcia :D

    dreams00100.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wow na serio wyglądasz na więcej niż masz ja bym Ci dała z 15lat. Ładne zdjęcia :)

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  14. ale jesteś śliczna!:)
    fajna zielone spodnie:)!
    obserwuje i g+ - liczę że Ty tez będziesz moim obserwatorem:)

    zapraszam niespodzianki czekają:):)

    cosszykownego

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy tydzień jest luźny, więc nie narzekam :3

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com na blogu jest banner Vintage Shop, czy w wolnym czasie mogłabyś kliknąć? Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne zdjęcia :))
    zapraszam : http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny usmiech.

    zapraszam do siebie :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)