niedziela, 1 września 2013

2x video/new design/koniec wakacji

Hej hej!

Dziś specjalnie na zakończenie wakacji, pomęczę Was przed szkołą długim postem ;3

Wczoraj zakończyłam tworzenie nowego designu, wiem że miała być czarna rewelacja ale miałam co do tego mieszane przeczucia... W końcu zostałam przy tym szablonie, który mam. Przywiązałam się do mojego bloga, i uważam że gdybym całkowicie zmieniła szablon nie poznałabym go. Po za tym wszystkie blogerki robią sobie takie same wyglądy, więc przed zmienieniem szablonu zastanowiłam się jeszcze 3 razy... I postanowiłam że zostanę przy tym. Będę się wyróżniać ;)

Dziś ostatni, że tak powiem, dzień wakacji. Mi minęły zdecydowanie za szybko, ale zaliczam je do jak najbardziej udanych. ;) Żałuję tylko, że już się robi chłodno. Teraz jesteśmy odcięci od atrakcji letnich, np. basen. Na dodatek teraz zaczyna się rok szkolny, więc mniej czasu na bloga. Dlatego postanowiłam, że posty będą przynajmniej raz w tygodniu, filmiki trochę rzadziej. W szóstej klasie będzie ciężko, nie ukrywajmy. Wiem, że będę miała dużo nauki, testów, itd. Postaram się pisać na przykład w soboty. :) Bo to jest tak: Rok szkolny-nie ma czasu na bloga, bo nauka. Wakacje/ferie- nie ma czasu, bo przecież nie ma czasu na komputer, zbyt wiele czasu wolnego. I tak zauważyłam, że wiele dziewczyn usuwa swoje blogi lub zawiesza, bo nie ma czasu na pierdoły. Lecz nie odbiegając od głównego tematu, chciałam Wam życzyć miłego rozpoczęcia roku szkolnego, dobrych ocen, fajnych, nowych koleżanek (wiem, że sporo osób zmienia szkołę). ;3

A teraz przechodzimy do głównej atrakcji  tego posta. ;) Nagrałam dla Was dwa filmiki z serii "Back To School"! :) Są to dwa pierwsze, lecz postaram się nagrać jeszcze coś jutro, ewentualnie na początku roku szkolnego. Mam nadzieję, że filmiki Wam się spodobają. :) Proszę o szczere opinię, to dla mnie ważne. Jak znam życie, połowa komentarzy to będzie "Fajne filmiki". Proszę, wysilcie się i napiszcie, co na prawdę myślicie o filmikach. ;) Np. Podoba mi się... Nie podoba mi się... OK? ;)



16 komentarzy:

  1. Spokojnie. w szóstej klasie tak naprawdę jest świetnie :D. Dużo wygłupów itp. Poza tym najstarsza klasa, no nie? ;)
    Filmiki super, czekamy na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmiki spoko, ale w pierwszym masz błąd - witch zamiast with. Różnica niby mała, no ale znaczenie większe ;)

    A w drugim mogłaś coś powiedzieć na temat tych rzeczy, bo tak to filmik wyszedł krótki i średnio ciekawy.

    Ja wiem, dopiero zaczynasz z filmikami, ale chcę Ci pomóc żebyś w przyszłości robiła to lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ona ma dobrze powinno być "with" !!!

      Usuń
  3. Już zabieram się do oglądania filmików :) Poradzisz sobie w 6 klasie :) Wierzymy w Ciebie, że dasz rade :)

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super filmiki <3 co do design ; nawet dobrze że nie zrobiłaś "tej czarnej rewelacji" , tak jest świetnie :)
    ps. Mam pytanie, kiedy będą wyniki konkursu???

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaraz oglądne <3 Zapraszam na nowy post z relacją z wycieczki rowerowej <3 Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ten pierwszy filmik, poproszę o więcej takich ! ;)) no i szablon też świetny :) http://r-roksana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. szablon fajny i filimi też


    zapraszam www.appiappi.blogspot.com jak cię spodoba to zaaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog :)
    Obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jest upał ;-;

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne filmiki xdd
    http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli komuś zależy to umie pogodzić naukę i bloga, a jeżeli nie, no to niestety bloga zawiesza ;/

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com na blogu jest banner Vintage Shop, czy w wolnym czasie mogłabyś kliknąć? Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa notka! super piszesz,fajnie się czyta! super blog!
    obserwujemy?

    PROSZĘ KLIKNIJ NA BANER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU- DLA CIEBIE TO TYLKO KRÓTKA CHWILA, A DLA MNIE BARDZO WIELE ZNACZY!
    www.majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. szablon masz ładny, bardzo ;)
    i zazdroszczę włosów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)