wtorek, 13 sierpnia 2013

Zwierzyniec- Stawy Echo

Heeej! heeej!

Tym razem odwiedziliśmy bardzo ciekawe miejsce- Zwierzyniec! Kolejna piękna miejscowość, w której znajdują się równie piękne stawy Echo! Trochę pospacerowaliśmy, pozwiedzaliśmy... I tu nagle-klapa. Zaczął padać deszcz. Lecz nie tyle "klapa", ponieważ dzięki niemu stawy pięknie się mieniły. Niestety nie dało się tego ująć na zdjęciu. A szkoda, chciałabym. :) Nie długo padał ten deszcz, zaraz po tym rozświeciło się słońce! Zwierzyniec to na prawdę piękne miejsce! *.*


11 komentarzy:

  1. dawno nie byłam w Zwierzyńcu ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie zdjęcia :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co widać to jest tam pięknie!


    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia ziomalu :P hihih buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. :)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne miejsce :)
    http://ifitwerenot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautifull :)
    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne fotki :)
    Śliczna czapka *.*
    Gdzie kupiłaś ??


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super wygląd! interesujący post! ciekawe zdjęcia!
    zapraszam do mnie tala-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam w Zwierzyńcu jakiś rok temu chyba.... Fajny blog, śliczne zdjęcia. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i OBSERWUJĘ a także zapraszam do siebie na bloga:
    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)