poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Zamość- miasto z historią

Hei hei!

Dzisiaj pojechaliśmy do niedaleko położonego od Suśca- Zamościa. Zamość to piękna, stara miejscowość. Najpierw weszliśmy na taras widokowy- z niego było widać cały Zamość. Piękne miasto! Potem przeszliśmy się po starówce. Zwiedziliśmy całe miasto! Uwielbiam zwiedzać stare miasta! *.* Obejrzyjcie zdjęcia:

Podoba Wam się Zamość?
Byliście tam kiedyś?
P.s. Miałam pomysł, żeby napisać post tematyczny! 5 najlepszych pomysłów wykorzystam! :) Oczywiście napiszę, kto podsunął mi pomysł :)
~Juliaa

10 komentarzy:

  1. nigdy nie byłam w tym mieście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo mój Zamość ♥ Bywam tam prawie codziennie :>
    Żałuj, że nie widziałaś widoku z wieży katedralnej, tam są widoki na naprawdę calutki Zamość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetną czapkę :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taką czapkę :D a i świetne zdjęcia <3 zapraszam: everythinghas-changed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bywam w Zamościu czasami. Wybieram się tam nawet za kilka dni ^^.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy tu nie byłam, ładne miejsce ;3 fajne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam w Zamościu... śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie byłam, ale może kiedyś przyjdzie czas na zwiedzanie tak pięknego miasta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)