piątek, 30 sierpnia 2013

See you at school!

Czeeść Kochani! :*

  Macie już wszystko kupione do szkoły? ;> Ja wczoraj pojechałam z rodzicami do sklepu po zeszyty, przybory szkolne, torbę, piórnik, itp. Dziś już mam wszystko gotowe, ponieważ mam już wszystkie książki! Nie wiem, na prawdę, o czym mam myśleć. Podobno w szóstej klasie, do której teraz będę chodzić, będzie ciężko. Egzaminy, i te sprawy. Chciałabym już spotkać koleżanki z klasy, i w ogóle wrócić do codzienności i rannego wstawania. :) Trochę mi chyba tego brakowało :)

Dodatkowo w poniedziałek po apelu mamy iść na lody, przynajmniej tego dowiedziałam się na fb. ;D Ogłaszam również, że jutro wgrywam nowy szablon, więc przez jakiś czas design będzie wyglądał... No sami wiecie jak. :) Mam nadzieję, że dam radę zrobić to rano.^^ Więc proszę Was, designu nie robi się z 5 minut, to może zająć mi trochę dużo czasu. Nie komentujcie więc, jak bardzo brzydki jest blog, itp. Po raz pierwszy w historii tego bloga zmienię szablon (będzie to rewelacja czarna) i na razie nie połapuję się w tym za bardzo, ale myślę że dam radę. :)

23 komentarze:

  1. bardzo fajne zdjęcie, niestety szkoła ale też mi niektórych osób brakowało. 6 kl. to nic, w gimnazjum jest gorzej .. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi brakuje tylko plecaka i stroju na wf, jutro jadę na zakupy i mam nadzieję że wszystko dokupię :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh i znowu szkoła..
    bardzo fajne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba jak wyglądalaś! Ślicznotka! Zapraszam na nową notkę ;* Byłoby mi bardzo miło, gdybyś odwiedziła mojego bloga ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam już wszystko do szkoły, zwarta i gotowa ;d
    śliczna jesteś!
    http://gaagner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jesteś !
    nie bój się 6 klasy, ja ją już skończyłam i było luzacko huhue :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak... Tylko że teraz na stronie szkoły znalazłam mój plan lekcji... No i zmieniają nam nauczyciela wf-u. Zawsze dziewczyny miały panią, która zawsze wszystko rozumiała, itp. A teraz? Prawdopodobnie będziemy miały pana (który naciska na koszykówkę) lub panią (ale inną, nie lubię jej...) :(

      Usuń
    2. mi też chcą zmienić nauczycielkę, oby nie!!!
      bo przez ten rok mieliśmy taką super panią, prawie niczego nie wymagała, tylko żeby ćwiczyć i nie siedzieć na ławce, mogłyśmy robić co chciałyśmy, byle było aktywnie ;)
      wcześniej mieliśmy pana od wf, szkoda gadać...
      a jeszcze wcześniej babkę, która chce nas z powrotem, meeega wymagająca i na dodatek mnie nie lubi (T_T)

      Usuń
  7. Mi brakuje tylko kilka zeszytów : )

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też będę miała teraz ciężko, bo to III gimnazjum i teraz będą testy i wgl..

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz radę, co prawda szóstą klasę mam już dawno za sobą, ale strach ma zawsze wielkie oczy ;) A jak się postarasz, to możesz się zwolnić z testu :)
    Też już mam wszystko do szkoły i ciekawa jestem moich nowych nauczycieli i ludzi z klasy... Do poniedziałku niedaleko ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak niby się ''zwolnić'' z testu? bo za ''moich'' czasów wszyscy pisali, jak nie w pierwszym terminie to jakoś później, nawet ci którzy mieli same 6 i nagrody w konkursach kuratoryjnych, no ale żeby wygrać taki konkurs to trzeba latami pracować, a nie da się z wszystkich przedmiotów nagle wygrać, nierealne po prostu.
      Testu nie trzeba się bać, w końcu nie ma on znaczenia na to jaką ocenę wystawi nauczyciel, ma na celu jedynie sprawdzić Twoje umiejętności.

      Usuń
  10. Również stęskniłam się za koleżankami! Ale w sumie szkoda,że wakacje już się kończą :/


    Obserwuję :P

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś inteligentną dziewczyną na pewno sobie poradzisz na testach i w całej szóstej klasie :) Czekam na odnowiony szablon :)

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dasz radę, 6 klasa była u mnie całkiem fajna, najstarsi w szkole itd. ;P
    Obecnie idę do drugiej gimnazjum. To już nie takie proste. Nie przejmuj się WF-em ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny blog :)
    obserwujemy?
    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia, również obserwuję i zapraszam częściej : )

    juliett-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz długie włosy <333

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na oficjalne otwarcie bloga Panny Patrycji: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcie. Dasz rade nie załamuj się. :DD

    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. egzamin szóstoklasisty to pestka w porównianiu z maturą z matmy, która ominęła mój rocznik ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)