piątek, 23 sierpnia 2013

Plotki, ploteczki

Czeeść! Dziś napiszę Wam to, co od jakiegoś czasu mnie gnębi.
Więc może na początku zapytam Was, czy ktoś z Was był kiedyś zraniony przez plotkę? Mogę się założyć, że wiele osób odpowiedziałoby, że tak. A skąd właściwie biorą się plotki? Załóżmy, że Basia powierzy swoją tajemnicę swojej przyjaciółce, Kasi. Kasia trochę pozmienia scenariusz, i przekaże to koleżance, która przekaże to dalej, oczywiście za każdym razem do plotki każdy ktoś coś doda, coś odejmie. W końcu plotka znów wędruje do Basi. I co ona teraz czuje? Upokorzenie. Wszyscy wiedzą o niej coś, co nawet nie jest prawdą. Myślę, że w takiej sytuacji samo "przepraszam" od strony Kasi nie wystarczy, bo nadal wszyscy będą plotkować na temat jej przyjaciółki. Można powiedzieć, byłej przyjaciółki. Przez parę niewłaściwych słów można zniszczyć przyjaźń. I po co to wszystko?

Postawcie się teraz na miejscu Basi. Nie ma się kogo poradzić, w końcu przyjaciółka jej już nie pomoże. Dodatkowo, nie przejdziesz już normalnie po szkolnym korytarzu bez roześmianych oczu skierowanych w Twoją stronę. Jak dać do zrozumienia wszystkim, że to nie jest prawda? Nie da się. Już nikogo nie poprosisz o pomoc. Przyjaciółka może cię przeprosić, ale co to da? Wszyscy zapomną? Nie. I to jest najgorsze. Plotki są jak piórka puszczane na wiatr. Już ich wszystkich nie złapiesz. Chyba nie chcesz przeżyć czegoś takiego? Inni też nie chcą, więc może jak ludzie przestaną plotkować, będzie mniej takich przykrości? Trzeba nauczyć się ucinać plotkę przy samych ustach. Chciałbyś teraz usłyszeć o sobie plotkę, która nie ma w sobie ani krzty prawdy? Te właśnie bolą najbardziej, ponieważ słyszysz o sobie coś, o czym nawet nie wiedziałeś.

Nie raz spotkałam się z czymś takim, jednak w takiej sytuacji staram się nie reagować. Niech ludzie mówią co chcą, ja mam to gdzieś. Chyba sama wiem o sobie więcej niż inni. Więc co oni mają do powiedzenia na mój temat?!
P.S. Dziś o 20:00 w Polsacie Sopot TOP Of The TOP Festiwal 2013! Oglądacie? ;3


24 komentarze:

  1. niestety plotki chyba nigdy nie znikną póki będą ludzie którzy się nimi zajmują, najlepsze co można zrobić w takiej sytuacji to się nie przejmować, choć czasami jest ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz całkowitą rację!

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. plotki naprawdę potrafią skrzywdzić..:(
    + oglądam, oglądam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądry post. Masz rację. Plotki wiele niszczą. To okropne, że ludzie plotkują.
    Bardzo mi się tu podoba.;) Obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raz spotkałam się z taką plotką.
    Po prostu ktoś puścił "cynk", że chodzę z moim kolegą, z którym po prostu wracałam ze szkoły, bo szliśmy w jednym kierunku. A jak próbowałam wytłumaczyć, że to kłamstwo, to inni jeszcze dodawali jakieś niestworzone historie.
    W końcu się wkurzyłam i ignorowałam innych. Jakoś przeszło...

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację. Mam do czynienia z plotkami do tej pory i myślałam, że jak dziewczyny będą miały więcej lat to się zmienią, zrobią się poważne, ale to nie prawda. One dalej będą zatruwać ludziom życie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O mnie jako-tako plotkuje się po cichu. Choć była sytuacja, że plotkowali, ale okazała to się zupełna nieprawda. Dziwne to było i nie wiem, czy ktoś w to uwierzył...

    Dziękuję za kliknięcia! :-)
    Jeszcze się z nimi nie kontaktowałam, ale dziwne, bo kolejna osoba też mi to napisała.

    Fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety plotki to coś co było i raczej będzie :l :c

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy post i rewelacyjny blog ! bd wpadać częściej :3
    obserwujemy?
    http://yelloow-x.blogspot.com/
    ZAPRASZAM DO SIEBIE !

    + ocenisz może moje wypociny, hmm ? :)http://yellow-darkness.blogspot.com/
    albo to może? http://and-be-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie kiedyś była taka sytuacja :
    Ja:'Rozmawiałam dzisiaj z Jessicą i ma zamiar pić z K. ,a K. zawsze była taka cicha i grzeczna ;o'
    W:'K?No co Ty?;o'
    Kilka miesięcy później
    Ja:'O idzie K,nie poznałam jej'
    W:Podobno strasznie pije
    Ja:Kto Ci to mówił?;o
    W: Ty
    I tak powstaje plotka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne, długie włosy! Zapraszam na nowy post, w którym dużo się dzieje oraz do oceny mojego nowego szablonu! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne włosy <3
    Nie lubię plotek >.< wkurzające są
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. YOU ARE A CUTIE !!!:)))




    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :)

    Obserwujemy? http://l0velymee.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja oglądałam na polsacie walke o słowika. eh... niestety artyści porywających głosów nie mieli.
    A co do temtu głównego, to twoja przykładowa Kasia jest niewarta przyjaźni a przykladowa Basia nie powinna sie tym wgl przejmować.
    Ja miałam już wiele takich sytuacji, raz nawet dotyczyła, ze domniemanie mam romans z moim kolegą z klasy , a my sie tylko kolegowaliśmy o.O No normalnie uwirzyć w to nie mogłam.
    Ale najlepiej nie zwracać uwagi na to co mówią ludzie :3

    Zapraszam do mnie: www.iwillnotdieyoung.blogspot.com

    + Prowadzę mini rozdanie

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Plotki są okropne. Tylko u mnie w szkole osoby plotkujące dostają w zęby. XD

    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny blog, świetne zdjęcia i urocza prowadząca! Czego chcieć więcej...
    Z chęcią dodaję więc do obserwowanych i zapraszam na mój
    blog o modzie - KatherineUnique.blogspot.com.


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się! Takie plotki umieją naprawdę zniszczyć komuś życie. Najgorsze jest, że jak próbuje się to sprostować to każdy mówi: "taa jaasne" i wybucha śmiechem ://

    www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 100% racji, nienawidzę plotek tak jak chyba każdy, nie rozumiem ludzi, którzy je rozpuszczają. Co one im dają?

    na prawdę świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nienawidzę plotek, niech mi ten ktoś powie coś prosto w oczy niż plotkuje/obgaduje mnie za moimi plecami.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja miałam bardzo niefajną sytuację przez plotki..
    mianowicie mój przyjaciel prawie z dnia na dzień zerwał ze mną kontakt bo ponoć "się w nim zakochałam"
    No właśnie. PONOĆ ;_;
    masakra do czego ludzie mogą doprowadzić
    jako że twój blog jest fajny i naprawdę bym tu wpadała to wyskoczę z propozycją: moze obserwujemy? :D jeśli tak zaobresuj i napisz że już a ja zaraz się na 100% odwdzięcze :3
    http://uszatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)