środa, 21 sierpnia 2013

Miły wieczór

Dobry wieczór wszystkim! ;*

Dziś nic szczególnego się nie działo. Nawet nie miałam okazji spotkać się z koleżankami, czy wyjść na zdjęcia. A co mi w tym przeszkodziło? Deszcz. Jedyne co, to przyszłam do babci i dziadka. Trochę szkoda, bo miałam na dzisiaj sporo planów, jednak zdradzę Wam, że szykuję powoli nowy szablon na bloga! Z nudów porobiłam nagłówki, itp. Już wiem, jak będzie wyglądać! Ale to spokojnie, wygląd będzie dopiero na początek września. Za chwilę pewnie dokończę to, co zaczęłam. Myślę, że blogowi przyda się "odświeżenie"... Ponieważ już niedługo blog kończy jeden roczek! :) Już nie mogę się doczekać! :) I co tu robić? Mam nadzieję, że jutro pogoda się poprawi. ;)

A Wy jak spędziliście dzisiejszy dzień?

22 komentarze:

  1. u mnie na szczęście dziś nie padał deszcz ;)
    obserwuje i licze na rewanż <3

    http://karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ajj... wszędzie pada :c dziś też nigdzie nie wychodziłam, nie było jak. oby jutro była lepsza pogoda, mam jeszcze tyle planów ;/
    fromdream-toreality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam blogi i byłam u koleżanki na meczu :)

    http://brightblackxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robiłam zdjęcia cały dzień :)

    OBSERWUJCIE, ODWDZIĘCZĘ SIĘ!
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Post z wczoraj, więc wczoraj byłam na zdjęciach gdzie dopadł mnie deszcz a resztę dnia siedziałam w domu przez deszcz :x

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, ten deszcz jest glupi ;/


    www.by-margaret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja spędziłam świetny dzień z przyjaciółmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nic ciekawego nie robiłam ;<<

    http://lekcjamody.blogspot.com
    Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie jakoś deszcz na szczęście nie pada, a słońce przyjemnie grzeje.

    wakacyjne-lzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie deszcz nie pada, a teraz to nawet słońce świeci :)
    Fajny blog!

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    Mam do Ciebie ogromną prośbę: kliknij w baner sklepu vintageshop, który znajduje się nad statystyką bloga, pod banerem konkursowym. To dla Ciebie tylko chwila, a dla mnie bardzo wiele.
    Za każde kliknięcie z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie pogoda łdna, ale wczoraj było strasznie! :)
    zapraszam, life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sprzątanie pokoju i dodanie pierwszego posta! niezbyt ciekawy dzień, ale jeszcze nie koniec wakacji, nadrobię zaległości. xd

    http://mariemadeleinexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety pogoda ostatnio nie jest najlepsza. U mnie też pada, choć dzisiaj nawet słoneczko wyszło. :)

    http://elliemaries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżeli masz dobre serce, to pomóż. Proszę, wejdź tutaj: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/1943-uratujmy-wieczorynke-promocja.html i podpisz petycję. Tam znajdziesz więcej informacji na temat sprawy itp., proszę też o reklamy – np. na swoim blogu, FanPage czy gdziekolwiek indziej. Wierzę w Ciebie! Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie spoko dzień! bylam na urodzinach, a więcej o tym...

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie też ostatnio pogoda w kratkę ale dziś coś lepsza się wydaję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wczoraj siedziałam w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dzisiaj siedzę w domu, bo pogoda się trochę popsuła.. ledwo zdążyłam wyjść z pieskiem na spacer. ;CC

    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie to świeci słońce ,ale jest wiatr. :<
    Na pewno wygląd bloga będzie śliczny. :D

    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)