niedziela, 18 sierpnia 2013

Konkurs z Partnersa.pl! Wygraj ciuch+bon zniżkowy!

Cześć!
Dziś przychodzę do Was z konkursem ze sklepem www.partnersa.pl.
www.partnersa.pl to sklep internetowy, w którym znajdziemy ładne, damskie ubrania. Ceny nie są wysokie, a moim zdaniem ubrania z tego sklepu chciałaby mieć każda dziewczyna. Napiszę jeszcze parę słów o www.websterl.pl  Profesjonalne projektowanie stron internetowych. Dbają o każdy szczegół, aby ułatwić klientom poruszanie się na przykład, po sklepie internetowym. 

Warunki konkursu:
  • Polub www.partnersa.pl na facebooku >>KLIK<<
  • Polub www.webstrel.pl na facebooku  >>KLIK<<
  • Polub Blogerkę Julię na facebooku  >>KLIK<<
  • Zaobserwuj publicznie mój blog (jeśli nie masz konta na Bloggerze, warunek Cię nie dotyczy)
  • Jeśli masz bloga, wstaw na niego banner:
W komentarzu napisz:
  • Jaki ciuch z partnersa.pl podoba Wam się najbardziej, i dlaczego. (podaj link do tego ciucha)
  • Email 
  • Imię i dwie pierwsze litery nazwiska, lub nazwa pod jaką polubiłaś strony na facebooku 
  • Nazwę pod jaką obserwujesz mój blog.
Do wygrania: (wygrywają 2 osoby)
Bon zniżkowy 50% do sklepu www.partnersa.pl (dla pierwszego zwycięzcy)
1 wybrany z tych trzech ciuch: (dla drugiego zwycięzcy)


Ze zwycięzcą skontaktuje się fundator nagród, czyli www.partnersa.pl. Zwycięzca zostanie wylosowany.Jeśli chcecie powiększyć swoje szanse, napiszcie notkę o konkursie.
WSZYSTKIE WARUNKI BĘDĄ SPRAWDZANE!

KONKURS TRWA DO 1 WRZEŚNIA

11 komentarzy:

  1. 1. Podobają mi się czarne getry spodniowe, widać na zdjęciu, że są bardzo ładne i klasyczne, przydały by mi się zarówno za zajęcia wychowania fizycznego ja i do noszenia na codzień - http://partnersa.pl/spodnie/spodnie-185-odziez-damska
    2. patrycjakarpik@gmail.com
    3. Nazywam się Patrycja Karpik, jednakże moja nazwa facebooka to Sheila Walters i pod taką nazwą wszystko polubiłam.
    4. Obserwuję jako Patyrycja, tak jak dałam ten komentarz jako Patrycja.

    Życzę wszystkim uczestnikom powodzenia i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1) Najbardziej spodobała mi się biała bluzka, z rękawem 3/4 i baskinką. Od pewnego czasu tego typu bluzki są bardzo modne, nadają figurze pięknego kształtu, podkreślają talię, a biały kolor dodaje efektu delikatności. Ponad to zamek z tyłu jest super! http://partnersa.pl/bluzki/bluzka-74-odziez-damska

    2) natex@onet.eu

    3) Polubiłam na FB jako: Natalia Ba*******

    4) Obserwuję blog jako Natalia

    Pozdrawiam! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Najbardziej podoba mi się ta bluzka: http://partnersa.pl/bluzki/bluzka-263-odziez-damska ponieważ lubię motywy z sową, podobają mi się neonowe kolory.
    2. paulinanowik60@gmail.com
    3. Polubiłam na fb jako Paulina Nowik
    4. Obserwuję jako Paulina Nowik
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Najbardziej podoba mi się ta bluzka: http://partnersa.pl/bluzki/bluzka-308-odziez-damska ponieważ można ją założyć do wszystkiego, jest bardzo ładna i ma bardzo oryginalny nadruk - takiej bluzki szukałam od dawna. Ma także delikatne, stonowane kolory. :)
    2. sasinowska123@gmail.com
    3. Polubiłam jako Monika Ja*******
    4. Obserwuję jako Nikola Sasinowska.
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję jako Kitty Lovatic, zmieniłyśmy nazwę.

      Usuń
  5. Chciałam dodać, że na moim blogu napisałam notkę o tym konkursie oraz dodałam banner ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się http://partnersa.pl/spodnice/spodniczki/spodnica-295-odziez-damska ponieważ bardzo lubie spódniczki i od niedawna podobają mi się te asymetryczne bo wyglądaja cudnie *.*
    Email: kamadg@interia.pl
    lubie na fb jako Kamila Sz.
    bloga obserwuje jako Kamila Szadkowska
    baner dodany http://kamilowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie strony polubiłam.:)
    Najbardziej podoba mi się sweter z kołnierzykiem, ponieważ na zdjęciu widać, że materiał jest bardzo ładny i cały wygląd jest śliczny. Podobają mi się sweterki z kołnierzykiem dlatego wybrałam ten produkt.;)http://partnersa.pl/swetry/sweter-172-odziez-damska
    e-mail: izabel.blog@o2.pl
    Lubię na fb jako: Izabela Prus
    Bloga obserwuję jako: ♥Izabela
    Dodałam baner, a teraz biorę się za pisanie notki.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://partnersa.pl/spodnice/sukienki/suknia-310-odziez-damska zdecydowanie ta sukienka :)bardzo kobieca....kolory idealne na ciepłe dni :)
    e-mail: monika4135@wp.pl
    Lubię na fb jako: Monika Ziędalska
    Bloga obserwuję jako: Monika Z.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.

    Cześć Julka :) Partnersa to firma sweet, co się zowie,
    A mi, szczerze mówiąc, sukienka chodzi po głowie!
    No bo skoro Julietta miała kiedyś swego adoratora,
    To myślę, że i na Romea prezent przyszła pora… :)

    Na eleganckie wdzianko postawię więc bez wahania,
    Sukienka z bufkami jak nic pasuje o mego Kochania!
    Biel i czerń jako anioła i diabła podwójne wcielenie,
    Ciału przynosi rozkosz otulenia, duchowi zaś drżenie.

    Wykończenia mnie porywają, akcent to niebanalności,
    Walor stanowią podkreślenia niewieścich krągłości…
    Praktycyzmu kryterium sukienka zaiste realizuje,
    Sądzę, iż moja Wybranka wygodę w niej odczuje…

    Pasek fajny, do bicia z pewnością nie będzie używany,
    Aczkolwiek dodatek z niego wizualnie pożądany…
    Partnerso, jeśli nie pragniesz miłosnej faceta zguby,
    Sukienkę mu podaruj, tę co najwyższej jest próby! :)

    http://partnersa.pl/spodnice/sukienka-162-odziez-damska

    2. danmiko@wp.pl

    3. FB - Daniel Mi.

    4. Obserwuję blog jako danmiko

    Udanego początku roku szkolnego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)