czwartek, 1 sierpnia 2013

Kolonie 2013

Czeeść! ;*

  Wczoraj wieczorem wróciłam z Jastrzębiej Góry, po ponad 10-cio godzinnej podróży. Już brakuje mi tego morza, pięknych zachodów słońca, długich wieczorów. <3 Zdecydowanie za szybko zleciał ten czas. Było dużo wycieczek, zwiedziliśmy Trójmiasto, z czego przepłyneliśmy statkiem z Gdyni do Sopotu. Zwiedziliśmy też statek Dar Pomorza. Jest na prawdę piękny! Kolejnym ciekawym miejscem które odwiedziliśmy było fokarium w Helu. Jadąc tam zatrzymaliśmy się w Juracie by przejść się po molo- Przecudowne widoki! Zwiedziliśmy również wiele zabytkowych kościołów. Lecz jak dla mnie najciekawszą wycieczką była wycieczka na wydmy w Łebie. Gdy tam dojechaliśmy, przeszliśmy 2 km. przez park, doszliśmy do :parkingu" dla takich jakby mini samochodzików. Przejechaliśmy nim kolejne 2 km. a potem znowu przeszliśmy 2 km. przez park. haha.weszliśmy na wydmy, były stamtąd przepiękne widoki! Zeszliśmy z wydm, i przeszliśmy przez plażę 5 km, a potem przez mały las 1 km. xD doszliśmy do tych samochodzików, które dojechały pod autokar. ;D
  Codziennie chodziliśmy na plażę (opalać się i kąpać w morzu) a wieczorem przechodziliśmy przez taras spacerowo-widokowy nad plażą. Kocham oglądać zachody słońca! <3 Codzienne zakupy na promenadzie-kocham! Kupiłam mnóstwo rzeczy, w tym większość to pamiątki dla rodziny. ;D Chętnie pojechałabym jeszcze raz... <333
Byłam w pokoju z Julą, i dwiema przesłodkimi Zosią i Wiktorką. :)
























Ten ciemniejszy pasek to morze. :)

Mam nadzieję, że Wy spędzacie wakacje równie ciekawie jak ja? ;>

10 komentarzy:

  1. piękne widoki, świetne zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem jakie jest uczucie z wiedzą, że kolonia się skonczyła i nie da się opisać jak znakomicie na niej było ;-)) ale wygląda na to, że bawiłaś się naprawdę dobrze! Zapraszam na nowy post, z pierwszego dnia mojego pobytu na Chorwacji ( sporo zdjęć ), także zachęcam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :)

    doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjecia:) Ja jutro jade nad morze:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki, zazdroszczę wyjazdu nad morze! <3

    mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O KURCZE ! Nie mogę w to uwierzyć o.O Gdy zobaczyłam fontanne Neptuna to oszalałam. Przecież mogliśmy się spotkać !! :C Ja mieszkam w Gdańsku, ale w tym samym czasie co tam byłaś ja byłam w okolicach Warszawy xD


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, cudowne widoki <3.
    Zazdroszczę Ci, że byłaś na tych koloniach ;).

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę wjazdu :)
    bardzo ładne zdjęcia.
    ja dopiero czekam na swój wyjazd :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne kolonie! PS: lepiej ci było w blondzie...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Foka *_* ogólnie fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)