piątek, 9 sierpnia 2013

Aktywne wakacje

Heej! :*

Pewnie wiecie, jestem znów na wyjeździe. Pogoda...? "Odrobinkę" za gorąco. Już pierwszego dnia dużo się działo... Tak więc znów post "Pamiętnik"!
Poniedziałek, 5.08
Wyjazd. Podróż szybko mi minęła, praktycznie to cały czas miałam słuchawki w uszach. ;D Gdy dojechaliśmy, zostawiliśmy rzeczy w pokoju, i poszliśmy zwiedzać okolice. "Troszkę" gorąco było, a idąc w stronę zalewu przechodziliśmy przez basen. Zostaliśmy na dłużej. :D Dawno nie pływałam na basenie, hahahhahaha.. Okolica okazała się być na prawdę bardzo ciekawa. Niedaleko restauracja, basen, przeróżne atrakcje. 
Wtorek, 6.08
Dzisiejszy dzień miał być "odpoczynkiem" po dość długiej podróży. Również poszliśmy na basen, oraz poznaliśmy naszych sąsiadów. :) Jest dość ciekawie. :)
Środa, 7.08
Na dziś była zaplanowana wycieczka do niejakiej miejscowości Bełżec. Pojechaliśmy tam szynobusem. Tak, szynobusem. Dziwnie to brzmi, ja tam wolę nazwę "szynkobus". ;D Wycieczka nie udała się, przez pogodę. Temperatura na słońcu sięgała do 40 stopni. Ciężko było iść do centrum, a w barze w jakim się zatrzymaliśmy okazało się, że te 2 km. które szliśmy było na marne, ponieważ pomyliliśmy kierunki. Ehh... 
Czwatrek, 8.08
Poszliśmy na basen, posiedzieliśmy trochę na dworze. Znów za gorąco na wszelakie spacery. Jednak najbardziej czekałam na cyrk. Tak, otóż wieczorem poszliśmy do cyrku. Pierwszy raz byłam w cyrku, i bardzo mi się podobało. :)
Piątek, 9.08
Dziś za to pojechaliśmy nad Majdan Sopocki. Jest tam cudowne kąpielisko, plaża. Spędziliśmy tam prawie cały dzień. Właśnie tak wyobrażałam sobie te wakacje: Bardzo aktywnie! 


15 komentarzy:

  1. Chciałabym tak spędzić wakacje, ale jestem leniem ha ha ha xd
    Ale ślicznie i tęczowo tutaj *o*

    http://megg-meggi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie spędzone 5 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie spędziłaś czas =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że podobają Ci się wakacje. Moje nie były aż tak aktywne :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym chętnie gdzieś pojechała, ale w tym roku jest jeszcze to niemożliwe, może w następnym sie uda :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wyjazdu i tego, że upał mogłaś wykąpać się w basenie, a ja kisiłam się w domu ;c Baw się tak dalej!

    mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę, aby dalszy pobyt był tak samo wspaniały jak dotychczasowy :)

    Zapraszam - nowy post
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja może w przyszłym tygodniu pojadę na basen, ale to zależy od tego czy będę miała z kim ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ty piękna ;*

    Miło mi będzie jeśli skometujesz mojego bloga lub zaobserwujesz jeśli ci się spodoba ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie,że wakacje się hudały ;) do basenu chętnie bym wskoczyła ;-)))
    obserwuje;* www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog :D

    szminkiustanomegusta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia :) To dobrze, że ci fajnie mijają wakacje, oby tak dalej ! :D Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog! :)

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. no to widze ze fajnie 5 dni spedzilas:)
    zapraszam http://www.zmud3k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)