sobota, 13 lipca 2013

Too much for one time ...

Dzień dobry wszystkim! ;*

Ostatnio dużo się u mnie działo, nawet nie wiem od czego zacząć. Lecz chyba lepiej będzie, jak opowiem Wam, co u mnie. Więc jest dobrze, od czasu do czasu źle się czuję, jednak jestem na siłach by wyjść na spacer. Jest piękna pogoda, szkoda marnować wakacji. Jak każdy już napisał, posty będą rzadsze, jednak dłuższe i 100x ciekawsze. Mam już całą listę pomysłów, mam nadzieję że uda mi się je wszystkie wykorzystać. :) Mam ciągle głowę w chmurach, nawet zapomniałam życzyć Wam udanych wakacji, oraz mile spędzonego czasu. ;)













Oraz przypominam o pocztówkach! Każdy kto chce wysłać do mnie pocztówkę, niech pisze na email: julia.t.blog@gmail.com! Za każdą pocztówkę się odwdzięczam! Za tydzień jadę do Jastrzębiej Góry, tak więc stamtąd wyślę pocztówki! ;**
Czekam na więcej maili! :) Za wszystkie dziękuję! :*

17 komentarzy:

  1. zostałaś nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD
    Więcej informacji na moim blogu :)


    http://ilsenik.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :) Zapraszam: http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! super!!! ;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, udanego wyjazdu!

    mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pogoda była świetna. Aż do wczoraj. Teraz jest deszczowo i wietrznie .
    Szkoda, bo plany się posypały.
    Świetne zdjęcia :d
    Zapraszamy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz, miłego wyjazdu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś nominowana do L.B.A - LIBSTER BLOG AWARD ..
    Więcej informacji na moim blogu :**


    http://littleesmexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna z ciebie dziewczyna! :):) udanych wakacji rowniez ci zycze, pozdrawiam i dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i fajne leginsy :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo sympatyczna z Ciebie dziewczyna, chętnie będę tu zaglądać i od razu dodaję subskrybcje ;) Będzie mi niezmiernie miło, jak zajrzysz do mnie, i jak się spodoba, też zaobserwujesz - będziesz odwiedzać częściej ;) Bużki!

    i fajny pomysł z tymi pocztówkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog !!!
    Obserwujemy ?
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia, bardzo spodobały mi się legginsy :) jesteś śliczna, milego wyjazdu.
    +obserwuję :)
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nominowałam cie do Liebster Blog Award, więcej info u mnie :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne leginsy ;* również życzę miłych wakacji ;3 ja pocztówki nie wyślę bo by mnie to fortunę kosztowało bo w Anglii mieszkam ;p
    Obserwujemy? ;)

    superphot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz ekstra leginsy!
    I włosy masz cudowne, też bym takie chciała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)