niedziela, 7 lipca 2013

Pamiętnik 1-7.07.13

Dobry wieczór! ;*
Sporo czasu mnie nie było, lecz postaram się to szybko nadrobić! Ostatnio dużo się u mnie działo, dlatego zamiast pisać po kolei posty postanowiłam napisać post na podstawie Pamiętnika. Dodatkowo porobiłam pasujące ramki na zdjęcia, by bardziej Wam przypominało taki typowy pamiętnik. :) Miłego czytania!
1.07.13
Dziś miało zniknąć tak zwane obserwatorzy na blogach, dlatego szybko wstałam sprawdzić czy już straciłam największą moją "dumę" blogową. Okazało się że to była tylko plotka. :) Wstałam, i pojechaliśmy do cioci. Ucieszyłam się na tą wiadomość, ponieważ uwielbiam opiekować się Mateuszkiem! (mój 5-cio miesięczny brat cioteczny) Natalka cały czas bawiła się z Mają, więc ją miałam z głowy. ;) Dzień mi szybko zleciał, ogólnie to na spacerach do parku, itp. :)

2-5.07.13
Kolejne świetne i słoneczne dni spędzone u cioci. Czas głównie spędzony na spacerkach, placach zabaw, zabawami z Mateuszkiem, na basenie, sklepach, lodach, itd... :) Szybko mi zleciał ten tydzień, szczególnie cię cieszę dlatego, bo dni coraz cieplejsze... <3
5.07.13
Ostatni dzień spędzony u cioci. Po południu pojechaliśmy do domu spakować się, i wyjechaliśmy do cioci i wujka na działkę. :) Ogólnie to było bardzo gorąco, więc tak jakby we hit the weather! Wieczorkiem grill, i pełno komarów! Jestem cała pogryziona, ale przecież z nie takimi rzeczami ludzie żyją. :)  Uwielbiam te długie, letnie wieczory!

 6.07.13
Soboty często są nudne, bo nie ma co tu zrobić. Kolejny słoneczny dzień na działce. Spacery, opalanie, kąpanie się w rzece. <3 Mniej-więcej tak minął mi ten dzień. Noc nie była tak chłodna, jak to sobie wyobrażałam. Ten dzień był chyba najciekawszy spędzony na działce. Długi spacer po łące. <3 Kocham to!








7.07.13
Dziś wróciliśmy do domu. Dawno tu nie byłam, hahaha <3 Z nudów poszłyśmy z Julą na basen, który jest niedaleko naszego domu. Była świetna zabawa! Na dodatek w płytszym basenie zrobili pian party <3 ahahahahhah dawno się tak super nie bawiłam! :D

Dodatkowo wpadłam na pomysł z pocztówkami z wakacji! Każdy kto chce wysłać do mnie pocztówkę niech pisze na mój email, a ja podam wtedy dane do wysyłki! Za każdą pocztówkę się odwdzięczę! ;* 
~Juliaa

14 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia . Fajne masz wakacje ja się nudzę w domu ♥♥
    Śliczny dzidziu♥
    Fajny blog i w ogóle .
    Zapraszam do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/♥
    Ola♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne foty :* Fajne te piana party :D zapraszam do wziecia udziału w konkursie :* obserwujemy?

    superphot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna notka :> Fajne zdjęcia . .

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam długie letnie wieczory.
    Cudne zdjęcia ^^

    nutellowee-love.blogspot.com | wpadnij do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na posta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta piana arrrr! Już chcę na basen!! :)

    mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajnie! widać że udane dni
    +zapraszam na nowego posta DIY
    ~diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze zdjęcia,,,, ten zamazany brzuch ahhh hahah :D Nie no ogolnie fajny pomysl z tym pamiętnikowym postem :D
    Niestety nie mam powyżej 200 obseratorow :/ Ale jeżeli mój blog ci się spodoba to możemy zrobić linkowanie !!!

    POZDRAWIAM Z HOLANDII !!
    FRAMLII.BLOGSPOT.COM
    OBSERWACJA=OBSERWACJE ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa z tą pianą. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, zgadzam się, super piana! Szkoda, że u mnie w mieście nie są takie imprezy organizowane.. Bardzo ładną masz sukienkę na tych zdjęciach z łąki.. ^^ Świetna.
    Zapraszam do mnie, jeśli będziesz mieć chwilkę - http://1234455666543.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ♥
    Piana ♥
    Kiedy wyniki konkursu ??
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie opisany dzień ! :D ♥

    zapraszamy do nas - meryandblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz , ja chce nad jezioro ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)