czwartek, 18 lipca 2013

Pakowanie na kolonie+ nowy kolorek ;3

Cześć Wam wszystkim! ;*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Dziś ostatni dzień przed wyjazdem, nie wiem czemu, ale jakoś strasznie się denerwuję. Myślę że wszystko będzie dobrze, ale dopiero na miejscu. Najbardziej obawiam się podróży. Jadę do Jastrzębiej Góry, z Warszawy to trochę daleko. Nie będzie mnie 12 dni, także nie obawiajcie się. :) Wieczorami od czasu do czasu będę na asku, niestety nie na blogu. Jedynie może potwierdzić komentarze. Nie mam aplikacji na telefonie bloggera, a boję się, bo na telefonie jestem na drugim koncie, więc chyba będę zalogowana na to drugie. Ale trudno. Będę dopiero 31.07, lecz zakładam że wrócimy wieczorem, więc możliwe że post będzie 1.08. Jestem już spakowana, lecz co chwila wstaję i sprawdzam, czy wzięłam to, czy to...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  Wczoraj pofarbowałam sobie włosy na brązowo. :) Jak Wam si9ę podoba? Lepiej mi w brązowych włosach, czy blond?

Będę za Wami bardzo tęsknić! ;**
~Juliaa

13 komentarzy:

  1. udanego pobytu :) <3

    ślicznie Ci w brązowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja położyłam sobie tipsy.xD w bląd ślicznie i brąz również :)

    superphot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jula jutro tazem w autokarze? I lepiej ci w blond

    OdpowiedzUsuń
  4. Da się zalogować na innym koncie w tej aplikacji :)

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej Ci w blond włosach ;3 Ale w tych też wyglądasz bardzo ładnie ;* Ja zawsze kiedy wyjeżdżam sprawdzam po 20 razy czy wszystko wzięłam XD


    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Ci w brązowym kolorku! Udanej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba lepiej ci w blondzie, ale brąz też ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w brązowym ;) ale jakoś nie jestem przyzwyczajona :P
    pozdrawiam i zapraszam
    http://we-will-be-happy-or-whatever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Do twarzy Ci w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie:)
    Baw się dobrze:)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:http://moniqqa1111.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko jedna walizka na prawie dwa tygodnie!!??!!!!!?
    Ja potrzebowałabym ze trzy albo cztery wieksze ładniej ci w brązie♡:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)