środa, 3 lipca 2013

Miły początek wakacji

Dobry wieczór wszystkim! :*

Na dworze cudowna pogoda, a co za tym idzie? Miłe rozpoczęcie tegorocznych wakacji, długie wieczory, wycieczki, spotkania z przyjaciółmi... Kocham to! ♥
W poniedziałek przyjechałam do cioci na tydzień. Całe szczęście na dobrą pogodę! Mamy blisko sady, park... Jest dużo miejsca na długie spacery w słoneczną pogodę. Wczoraj byliśmy na basenie z Natalcią i Mają. Było super! <3 Dobrze było się schłodzić w taki upał! Mam nadzieję, że resztę wakacji spędzę bardziej aktywnie niż do tej pory. Zostawiam Was z dzisiejszymi zdjęciami! ♥







Chciałam jeszcze serdecznie zaprosić na bloga Noelleny! Jest cudowną bloggerką! Nie tylko ma świetnego bloga, ale również robi biżuterię! klik!
Jeszcze dziś jestem na asku! blogerkajulia

A co tam u Was? ;3

17 komentarzy:

  1. Widzę, że było fajnie ;*
    Świetne zdjęcia ;)
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta dziewczynka!


    Zapraszam
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia *.*
    http://happy-optimist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznotki :D
    świetna sukienka .

    http://life-and-daydream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, sukienka mega! :)
    Też bym poszła na basen, muszę namówic mamę, żeby mnie odwiozła z przyjaciółką, bo jakoś nie uśmiecha mi się jechać autobusem w takie upały :D
    Obserwuję, liczę na rewanż :)
    Pozdrawiam :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja na razie siedzę w domu, dopiero później wyjeżdżam do babci :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też chcę aktywnie spędzić wakacje, nie ma co się obijać!

    i dzięki za wspomnienie o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka, spódniczka - kwiatki - kocham! Ja wystrzegam się parków, bo komary się na mnie uwzięły ;D

    mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak aktywnie spędzone wakacje.
    Zawsze w ruchu !
    Śliczna sukienka <333

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia, przypominasz mi moją koleżankę Natalkę 

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia ♥ Śliczna jest ta Dziewczynka :)

    boredomoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, ciekawie piszesz :-) Pozdrawiam

    i zapraszam:
    blantes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :) Na pewno wpadnę na jej bloga, ponieważ sama wykonuję biżuterię handmade :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne fotki :)

    marr-marri.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :)
    Wysłałam Tobie na e-mail, w sprawie konkursu !
    Mam nadzieję, że zobaczysz :D

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)