poniedziałek, 15 lipca 2013

Miła niespodzianka

Hej hej hej! ;*

Dzisiaj jestem mega szczęśliwa! Wracając z zakupów (rzeczy na kolonie) miałam iść do babci i dziadka. Ale nagle zadzwoniła mama, że listonosz zostawił w skrzynce karteczkę, że mam paczkę do odebrania! Biegłam do domu najszybciej jak mogłam, zadzwoniłam do Julii czy poszłaby ze mną. Zgodziła się, więc poszłyśmy. :) Na poczcie odebrałam moją paczkę, upewniłam się, czy to na pewno to, o czym myślałam. Tak! Było napisane, że to paczka od Sheinside.com! A już się niecierpliwiłam, myślałam że źle napisałam adres czy coś. :D Na paczce było naklejonych aż 5 znaczków, a przy kodzie kreskowym był duży napis Hong Kong. Od razu zaczęłam rozdzierać opakowanie, ale nie wyjmowałam mojej bluzki. Dopiero w domu przebrałam się i skakałam z radości. :) Nawet nie wiecie, jak Wam dziękuję, za tą pomoc! To dzięki Wam! ;* Jesteście cudowni! Bluzka którą dostałam jest wykonana z dobrego materiału, miękkiego i przyjemnego w dotyku. Jestem zadowolona, nawet nie wiem, czy dzisiaj zasnę! :p Jutro, z resztą podobnie jak dziś idę z babcią do pracy, oczywiście założę nową bluzkę. :) Jeszcze raz dziękuję!
















Bluzka- Sheinside.com

Jeśli jeszcze ktoś chciałby wysłać do mnie list/pocztówkę proszę, piszcie na email! Za wszystko się odwdzięczam! :)
~Juliaa

15 komentarzy:

  1. Koszulka jest boska. Uwielbiam takie motywy :)
    Jak będę miała więcej czasu zagadam do Ciebie na e-mailu :D

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna nareszcie ją zobaczyłam^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziękuj, zasłużyłaś sobie na to ciężką pracą blogerki :)
    Faktycznie, jest prześliczna, idealna na lato.

    http://we-will-be-happy-or-whatever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no i masz sie z gczego cieszyc! bluzeczka sliczna ;) a na tobie wyglada fenomenalnie!

    Niech Ci sie dobrze nosi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tylko o 2 obserwatorów mniej a mi sheinside napisało że od 1000 obserwatorów :/ Jak ty to zrobiłaś ?

    zapraszam na nowy post -julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę :<

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie :)
    http://ronieandmary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ajć, zdjęciom brakuje ostrości, ale z tego co można dojrzeć, bluzka jest bardzo ładna ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzka jest na prawdę świetna! szczególnie ta panterka ;D

    Serdecznie zapraszam do mnie www.fearlovee.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna bluzka, uwielbiam bluzki oversize :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)