środa, 10 lipca 2013

Letni haul lakierowy- video

Dzień dobry wszystkim! ;*

Jak Wam mijają wakacje? Wczoraj byłam z Julą na zakupach (tak, wiem... Wszędzie z nią chodzę, ona jest jak mój cień ;3) i kupiłam sobie 5 lakierków do paznokci o prześlicznych letnich kolorkach. Nie mogłam się powstrzymać, musiałam je Wam jakoś pokazać! Więc nagrałam video, na którym pokazuję nowe lakiery+ moja opinia na ich temat. ;) Lakiery są cudowne, polecam Wam je wszystkie!


Oprócz mojej "lakierowej mani" wczoraj byłam u okulisty, no i mam wadę wzroku. Okulistka powiedziała że wada wzroku nie jest duża, bo to tylko 0.25, lecz z daleka nie widzę zbyt dobrze. :( Powinnam nosić okulary?

~Juliaa


21 komentarzy:

  1. śliczne te lakiery :)
    fajny filmik :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne lakiery :) ja kkolekcjonuje lakiery do paznokci i mam chyba już każdy odcień i jest ich razem 40 a już nie długo 42 bo wygrałam na blogu :P a ty ile masz? Obserwujemy? ;)

    Pozdrawiam
    Govinda ;)

    superphot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik wyszedł ci naprawdę świetny ;))

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te lakiery ;)
    Ja mam kilka neonowych ^^


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny filmik :)
    odpisałam już na Twój email :)
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezeli Twoj wzrok, ta wada, sprawia Ci duzy dyskomfort, to mozesz zainwestowac w jakies okularki, nawet tylko do komputera ;) Ja mam nie duza wade wzroku i kupilam sobie wlasnie do komputera sliczne nerdziki, ktore fajnie pasuja do outfitow, wiec czasami je zakladam na codzien.
    Sliczny blog :)
    Pozdrawiam!




    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czy opłaca się wydać tyle pieniędzy na tak małą wadę?

      Usuń
    2. moim zdaniem się opłaca, bo wada bez okularów będzie się pogłębiać (tak jak u mnie). Też na początku miałam chyba -0.5 więc pomyślałam ''po co mi okulary'' no a teraz mam wadę -2.5...
      poza tym okulary to nie aż taki wielki majątek, jak dobrze trafisz szkła są po 50 zł a oprawki(nerdy, plastikowe) już od 30-40.

      Usuń
  7. Cudne lakiery *.*

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo naturalnie zachowujesz się w filmikach zazdroszczę <3 zaprasza do mnie : zmieniłam adres bloga na everythinghas-changed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Noś okulary tylko do czytania, pisania itp. ja też mam wadę, ale tylko na prawym oku i nie noszę okularów.
    Lakiery śliczne, pierwszy również urzekł mnie kolorem :)
    Zapraszam na bloga
    http://we-will-be-happy-or-whatever.blogspot.com/
    pomagam im się wybić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko o to chodzi, że z bliska widzę wyraźnie, gdy piszę i czytam też jest ok. A z daleka (np. z tablicy szkolnej) nie widzę dobrze.

      Usuń
  10. No raczej powinnaś nosić okulary... Lepiej leczyć taką małą wadę,niż inną - większą. Chociaż znając życie wraz ze wzrostem twojej gałki ocznej, wada będzie się pogłębiać :( Takie takie to już pechowe życie nastolatka :(

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam cię do LBA :)

    Więcej info: superphot.blogspot.com

    Jeżeli bierzesz udział to obserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. NOŚ OKULARY!
    Ja w 3-4 klasa nie nosiłam [miałam wadę -0.75]i do teraz żałuję. Gdybym zaczęła wcześniej miałabym o wiele mniejszą; mam -2.75 i jak ja to mówię - jestem ślepa.
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominuję Cię do LBA,
    INFORMACJE:
    http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award-po-raz-7.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Noś kochana, bo jak nie będziesz, a będziesz wysilała wzrok, żeby zobaczyć coś z daleka, to ci się jeszcze bardziej wzrok pogorszy :c

    Fajne lakiery :) Podobają mi się!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. I used to be able to find good advice from your content.


    Also visit my blog post; watch dogs demo download

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)