niedziela, 14 lipca 2013

Keep readers

Czeeść wszystkim! ;*

Przed Wami kolejny post tematyczny, trochę długi, jednak bardzo ważny dla nas wszystkich. Dotyczyć on będzie nieszczerych obserwatorów, oraz nieszczerych bloggerek.


Zapewne każdy z nas czyta jakieś bardziej popularne blogi, np. Wiśka, Ankyls, Weeronikablog... Nie będę wszystkiego wymieniać. Jednak my się staramy, żebyśmy byli jakoś "zauważeni". Obserwujemy, komentujemy każdy post. A co za to dostajemy? Nic.  I tu smutna prawda. Nawet nie wiemy, czy te "sławne blogerki" czytają nasze komentarze.

Mam te 250 obserwatorów, jednak znajduję czas dla każdego. Każdego, kto komentuje, a nie obserwuje. Ponieważ wolę mieć pewność, że moi obserwatorzy nie są obserwatorami tylko po to, żeby dostać "rewanż". Dlatego zrobiłam moderację komentarzy. Nie po to, bo hejty. W szczególności po to, żeby sprawdzać kto czyta posty. Pewnie znacie to, że ktoś kto nie przeczytał posta patrzy na komentarze wyżej, i... Pisze to samo. Teraz będę moderować komentarze wtedy, gdy będę pisała kolejnego posta. Każdy spotkał się też z takimi komentarzami jak: "dokładnie! zapraszam do mnie!" lub "super blog! zapraszam do obserwacji!" lub... "fajny post! zapraszam do mnie!"... To szczyt wszystkiego!

Teraz trochę statystyk:
Mam 250 obserwatorów, załóżmy że połowa jest na wakacjach, czyli 125. Parę tych osób nie ma tyle czasu, by tu zajrzeć. Zostaje więc 115. Więc czemu mój rekord komentarzy wynosi 44?Jeśli obserwujesz, to daj jakieś znaki, że czytasz posty!

I to dowody na to, że nie macie nawet 10 minut na mojego bloga. Jeśli obserwujecie, to znaczy że chcecie czytać moje posty. Więc o co tu chodzi?!


Teraz uwagi, propozycje:
  1. Przepraszam za to, że ostatnio mało czasu poświęcałam na wasze blogi. Zaraz to nadrobię. ;)
  2. Proponuję Wam wszystkim wchodzenie na pulpit nawigacyjny. Są tam najnowsze posty z blogów, które obserwujemy! Komentujcie je, na pewno dzięki temu zachowacie czytelników!
  3. Nie przyjmuję więcej nominacji do L.B.A! 
  4. Na znak przeczytania tego posta, zagłosuj w ankiecie na pasku bocznym na "truskawkę"! ;) Ankieta będzie się zmieniała co post ;)
  5. Starajcie się wyrażać swoją opinie na temat moich postów. Niewiele daje mi komentarz "fajny blog" lub "fajne zdjęcia". Przyjmę krytykę, nie potraktuję jej jako hejt ;)
  6. Pamiętaj o tym, że obserwować to znaczy czytać posty, a nie zdobywać popularność!
 *wszystkie zdjęcia i treść są moją własnością.

~Juliaa ♥

13 komentarzy:

  1. Hej, powiem Ci, że napisałaś coś bardzo prawdziwego niestety, bardzo, bardzo nie podoba mi się to zjawisko, a jeśli chodzi o sławne blogerki to jeszcze nie zdarzyło mi się żebym dostała odpowiedź na pytanie zadane przeze mnie w komentarzu...
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu, nie zniechęcaj się ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. No trochę w tym prawdy jest ale nie oszukujmy się. Co ma powiedzieć taka przykładowa Lucy która posiada prawie 7 tys obserwatorów i nieraz nawet po 300 komentarzy pod postem ? Nie można przecież całego dnia spędzić na odpowiadaniu na komentarze prawda? Tak się tylko mówi ale większość będąc w takiej sytuacji robiłaby to samo. Owszem można odp na te 20/30 komentarzy ale na 300 ?!
    Takie jest moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z Tobą całkowicie! obserwatorów dużo a komentarzy zaledwie parę:( tak szczerze to takie coś jest trochę przykre dla początkującej blogerki:) ja osobiście blogi które obserwuję staram się komentować z każdym nowym postem, żeby dać znać o tym, że zaglądam na bloga i czytam go:)
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czasami wchodzę na blogi znanych blogerek i mam podobne spostrzeżenia co Ty, bo ja staram sie przynajmniej odwiedzać moich komentujących ...
    pozdrawiam.
    truskawka!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mądry post, zgadzam się z Tobą w pełni, mnie tak bardzo denerwuje, gdy ktoś napisze " fajny blog, obserwujemy ?" albo coś w tym stylu, staram się ignorować takie komentarze :)
    masz śliczny nagłówek !

    OdpowiedzUsuń
  6. szczera prawda :)
    myślę, że 'nie liczy się ilość, a jakość'...
    lepiej jest mieć mniej obserwatorów, ale takich którzy są obecni w prowadzeniu Twojego bloga, niż jeżeli mieć ich mnóstwo, a czytelników, którzy komentują niewiele :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie, to jest wkurzające.
    Fajnie mieć stałych czytelników którzy komentują bo regularnie i wgl. A nie takie coś ' super blog. wpadnij do mnie. '

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się w 100%! Ja obserwuję blogi, tylko te, które mi się podobają i na bieżąco je czytam (korzystam; jak wspomniałaś; z pulpitu nawigacyjnego i sądzę, że to świetna sprawa:)). Moim zdaniem lepiej jest mieć więcej komentujących niż prosić wszystkich by zaobserwowali Twojego bloga. Ostatnimi czasy obserwatorzy jak dla mnie tracą swoją "wartość"...

    Teraz będę zła, bo się zareklamuję, co wiem, że wkurza autorów bloga (z własnego doświadczenia), ale założyłam nowego bloga (oczywiście na M&Ostyle zostaję), więc możesz być ze mną jeszcze bardziej na bieżąco <3
    http://ladyauburn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zawsze czytam notkę zanim dodam komentarz. ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie wychodzi to samo. Bloguję od marca i mam 150 obserwatorów, a rekord wynosi 93. W sumie muszę się przyznać że wszystkich nie czytam, bo obserwuję około 1000 blogów, a gdy przykładowo 500 z nich napisze posta, to nie daję rady, jedynie w wakacje.

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawda :) ja nie obserwuję.ale regularnie wchodzę ale zaraz zaobserwuję :) a.ty.też się skusisz? ;)

    superphot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A udało Ci się kiedyś, żeby Lucy odpowiedziała Ci na komentarz? ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)