sobota, 8 czerwca 2013

Wyniki konkursu (do wygrania nagłówek!)

Witaam

Wczoraj okazało się, że Sati ma igłę w przełyku. Dziś rano miała operację, i już wszystko jest OK. :) Przychodzę do Was z wynikami konkursu, w którym do wygrania był nagłówek. Wiem, że bardzo wszyscy chcą wiedzieć, kto został wylosowany, lecz proszę przeczytajcie to! Nie ja wybierałam zwycięzców, lecz generator liczbowy. Każdy kto ma dodatkowe losy wypełnił dodatkowe kryteria! Dziękuję wszystkim! Przejdźmy do tego, kto brał udział: <nazwy pod którymi obserwujecie>

Klaud997- 1,2,3
Jula- 4,5,6
Paulina Wandeciara- 7,8,9,10
Aggia- 11,12
Pan Herbatnik- 13,14,15,16

Wyniki:


Wygrywają...
.
.
.
.
.
.
.
Klaud997 i Paulina Wardeciara!

Napiszę do Was maile, i proszę o odpowiedź w ciągu 48 godzin od wysłania wiadomości, w innym przypadku będę musiała wylosować jeszcze raz!

Gratuluję dziewczyny! A wszystkim Wam dziękuję za wzięcie udziału!
~Juliaa

9 komentarzy:

  1. Biedna Sati :/ Pozdrów ją od mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemeczka! Skomentowałaś mój jakże wspaniały filmik na youtube i odpowiadam jak prosiłaś tutaj. Bloga niestety nie prowadzę od dobrych 2 miesięcy, a powodem jest brak czasu i ogrom nauki. Jednak oczywiście zamierzam powrócić do blogowania za jakiś czas. Premiery całkiem nowego bloga możesz się spodziewać pod koniec lipca, podeślę linka :))

    Jest mi bardzo miło, że jednak ktoś czytał mojego bloga i czeka na jego powrót! :))
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twój bloga ;) Ciekawie piszesz ;d


    www.imajlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ^.^

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zwyciężczyniom, a tobie dziekuję za miłe słowa na moim ask'u.
    Obserwuję + również bardzo podoba mi się twój blog ♥
    happy-optimist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog :)

    doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dziewczyny :))
    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Does your website have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to
    send you an email. I've got some ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it grow over time.

    Also visit my webpage diets that work

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)