piątek, 21 czerwca 2013

Wycieczka

Heejkaa!

Jak widzicie, zmieniłam wygląd bloga! Nagłówek jak dla mnie jest ładny, dodatkowo zrobiłam nowe napisy na pasku bocznym. Jeśli macie jakieś zastrzeżenia, piszcie! Nawet krytyka jest miło przeze mnie przyjmowana.
Dzisiaj rano pojechałam z babcią i dziadkiem na wycieczkę do (? gdzieś pod Warszawę) by kupić samochód. Jechaliśmy pociągiem, autobusem, taksówką... I dotarliśmy! :) Dawno nie jechałam pociągiem, więc cieszyłam się, gdy dostałam od mamy wiadomość że jedziemy pociągiem. Wycieczka była jak dla mnie ciekawa, po drodze zrobiłam mnóstwo zdjęć krajobrazów.





P.S. Już niedługo mała niespodzianka dla Was! ;** Więcej nie zdradzę!

20 komentarzy:

  1. Ja 7 lipca do Warszawy jade i nie mogę się doczekać bo z koleżankami się spotkam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka :P

    Obserwujemy może? Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na niespodziankę :D Śliczne zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia ;D

    http://lumi11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są śliczne, już nie mogę doczekać się tej niespodzianki♥
    Mam do ciebie małą prośbę, czy mogłabyś wspomnieć na swoim blogu, że potrzebuję kogoś, kto zrobił by mi nagłówek? (http://oczami-optymistki.blogspot.com/). Oczywiście się zrewanżuję ;) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. No to super! :)
    Ładny wygląd, przejrzysty.

    CHCESZ ZE MNĄ PRZEPROWADZIĆ KONKURS NA DESIGN BLOGA? [już się pytałam, ale co tam :P] <====== jak ktoś chce to pisać na alexmic2000@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny nowy wygląd bloga!


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten nowy wygląd :D
    Czekam na tą niespodziankę!

    mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! I piękny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się nowy wygląd bloga =)
    ładnie wyszłaś na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ten nowy wygląd :) Obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już sama nie pamiętam kiedy jechałam gdzieś pociągiem :d
    czyli wycieczka się udała :)

    http://w333ronikabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny nowy wygląd :)
    śliczne zdjęcia <3
    czekam na tą niespodziankę !
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też dawno nie jechałam pociągiem :) ładne zdjęcia!

    Obserwuję (jako 234). Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na niespodziankę ;3
    Uu, jak ja dawno nie jechałam pociągiem :x
    Kocham jazdę pociągami ^o^

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. a metrem nie jechałaś? fajna taka wycieczka, ładne zdjęcia. :D

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! :3

    Zapraszam do mnie ---> caramellovee.blogspot.com
    OBSERWACJA = OBSERWACJA. Zacznij! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym zapytać cię czy robisz nagłówki , i napisałam ci na asku abyś dała mi swój e mail . W tym komentarzu chcę się upewnić czy naprawdę je robisz.

    http://dominika-dominikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki piękny nagłówek! *,* Też uwielbiam podróżować pociągiem ;3 Strasznie lubię czytać twojego bloga i aska chyba jestem "juliashipper" <3

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com +obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)