niedziela, 30 czerwca 2013

Spotkanie z Honey i Saszan

Heejka <33

Dziś byłam z Julą na koncercie Honey. Nie musiałyśmy daleko jechać, przyjechała do nas na osiedle. :D Czekałyśmy 6 godzin, przyjechałyśmy wcześniej żeby zająć dobre miejsca. Lecz myślę że niepotrzebnie, bo ludzie zaczęli się zbierać dopiero pół godziny przed koncertem. Ehh... Ale i tak fajnie spędziłyśmy czas chodząc po sklepach. :D Poszłyśmy jeszcze na obiadek, a potem zjadłyśmy lody. Gdy w końcu Honey weszła na scenę, ochroniarze kazali nam się odsunąć metr od sceny. -,- A miałyśmy najlepsze miejsca. Wszyscy zaczęli się na wszystkich pchać, więc polem się z Julą nie mogłyśmy się znaleźć. Koncert był genialny! Tancerki Honey wypsikały wszystkich serpentyną w sprayu. :D Mam trochę tej serpentyny :D A nawet nie wiecie, jak się nią jaram.^^ Po koncercie wszyscy chcieli zdjęcia i autografy, no nie powiem ale ciężko było je zdobyć. Ale mi się udało! <3

Potem jak już miałam wracać, spotkałam Saszan. *.* Nikt się do niej nie pchał po zdjęcia, więc ja do niej podeszłam. Cała się trzęsłam, ale jakoś doszłam. :D Mam z nią zdjęcie, na autograf nie miałam już kartki. :( I tak było super! Obiecałyśmy sobie z Julą że pogadamy w nocy, bo pewnie nie zaśniemy. :D Ja dalej nic nie ogarniam, ciągle się boje że zaraz się obudzę. Dlatego nie zasnę. ;p






Tutaj pare piosenek Honey i Saszan, dla tych którzy ich nie znają. :)
Jutro 1 lipca... Boicie się o brak obserwatorów? Wierzycie w to? Nie chcę Was stracić, dlatego proszę Was o klikanie "Lubię to!" na fb oraz obserwowanie na Bloglovinie'! Nieważne jak będzie, dziękuję Wam za te 242 obserwatorów! ;* Jesteście cudowni!

31 komentarzy:

  1. Zazdroszczę spotkania z Saszan i z Honey ;*
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeny, ale Ci zazdroszczę ;c
    Śliczne zdjęcia:*

    loovee-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę spotkania z obydwoma :)


    Zapraszam
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no to miałaś super przeżycia :) gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Honey ślicznie tu wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o.o przypomniałaś o 1 lipca :(
    fajny dzień, jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to tylko plotka. :) obserwatorzy dalej są!

      Usuń
    2. A ja już nie mam.. Chociaż miałam tylko czterech. :)

      Usuń
  7. Haha :-D Fajny dzień. Wiadomo ze w pierwszym rzedzie na koncertach jest najwiekszy tlok, ale zabawa jest zarąbista ! Tez sie troche boje o bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. A która to Honey a Saszan? :P

    meandmynailss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saszan to ta z czerwonymi włosami, a honey to ta brunetka

      Usuń
    2. Dzięki :*

      meandmynailss.blogspot.com

      Usuń
  9. DALEJ SĄ OBSERWATORZY!!!!
    jejujeujejujeu!! nie wierzę <33 ale straasznie się cieszę! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ciesz się za szybko, jeszcze zobaczymy jutro :)

      Usuń
  10. Matko, zazdroszczę ci! Kocham Saszan i Honey♥ Tyle bym dała, żeby je przynajmniej zobaczyć, co jeszcze mowa o zdjeciach. Szkoda, ze nie było mnie na koncercie, nie mogłam isć :(

    OdpowiedzUsuń
  11. też chciałabym spotkać Honey :)

    obserwuje- doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o saszan pierwsze słyszę, ale Honey też chciałabym spotkac kiedyś ;-)
    obserwatorzy nie zniknęli!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się boje usunięcia tych obserwatorów... Zazdroszczę Ci spotkania Honey i Saszan *.*


    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny naglowek ;]
    Zazdroszczę spotkania ;)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. TYLKO ZAZDROŚCIĆ ;)))

    wikirybka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam obie, choć wolę Honey. Zazdroszczę Ci.
    Taka okazja często się przydarza xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Super. Znam je obie. Saszan jest świetna. pozdrawiam. Zazdroszcze autografu i poznania honey i saszan . *.*

    Nicka z :

    the--way-to-happiness.blogspot.com.
    po-lepsze-jutro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: obserwuję i licze na rewanż

      Usuń
    2. Nie obserwujesz, chyba widzę.

      P.s. Tu Julia, jestem teraz u cioci, i nie chce mi się logować. :) Jutro post!

      Usuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tej Saszan ;) Ale widać, że super się bawiłyście.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale super dzień miałaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Tylko pozazrościć :)
    Obs za obs ? ja już ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW :D Też bym chciała sobie zrobić z jedną i drugą zdjęcie :D
    Ale miałaś farta *.*


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę spotkania i Honey i Saszan <333

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)