poniedziałek, 17 czerwca 2013

Słońce i pogoda!

Witaam

Znacie mnie już na tyle dobrze, że wiecie jak spędzam czas w taką pogodę! Jest gorąco! Niedawno wróciłam z wycieczki rowerowej z Julą. Pojechałyśmy nad Wisłę, niestety daleko nie podjechałyśmy bo Wisła znów wylała. Całe szczęście i tak znalazłyśmy dobre miejsce na zdjęcia! :) Obok jest mała polanka, ale Jula bała się daleko jeździć. xd 
Są też negatywne skutki tej oto pięknej pogody. Otóż w upały najchętniej sięgam do szafki ze słodyczami. Mam nadzieję że wezmę się za siebie, nie chcę ostro przytyć. ;O 







UWAGA UWAGA UWAGA!!!!!!!! Słuchajcie, jest ważna dla mnie sprawa! Na pasku bocznym pojawiła się reklama Sheinside.com! Proszę Was, klikajcie w nią! Nie musicie nic zamawiać z tego sklepu, wystarczy że klikniecie parę razy! UWAGA! A teraz nagroda! Dla blogerek które klikną 10 razy: Polecę z najbliższym poście, oraz zaobserwuję! Napiszcie w komentarzu: Kliknęłam/em __ razy! link do bloga!!!!

~Juliaa

19 komentarzy:

  1. Ja nie wiem ile razy kliknęłam - duużo xD
    Na pewno ponad 10, tak jakoś wyszło z 18 chyba :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też powinnam się ograniczyć ze słodyczami ;-;
    Rower 4ever <33333
    Kliknęłam ponad 10 razy c;
    Proszę o to samo, baner, jest gdzieś na pasku bocznym na dole xd

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknęłam 20 razy :) Dziękuję serdecznie! ;***

      Usuń
  3. kliknęłam ;)
    zuzixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia *.*
    U mnie na blogu konkurs. Weźmiesz udział? ;)

    malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o rowery ♥
    kliknęłam 10 razy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia, pogoda także. :) no i wakacje tuż tuż.

    kliknęłam :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia śliczne , powiem Ci ze coś nas łączy . Ja też jak jest ciepło sięgam do szafki ze słodyczami :P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej nie chcę być nie miła, ale zablokują Ci AdSense :).
    Za namawianie do klikania blokują, bo to niedozwolone [regulamin]

    younglonelysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne zdj :D widzę, że miło spędziliście czas :D
    Kliknełam aż 20 razy :D heheh tak z nudów :D

    http://i-want-to-live-my-life-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kliknelam z 20 razy napewno dasz dizewczyno rade! <3


    obserwuje i czekam na to samo

    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dam radę! :) Ale zięki Wam, mam duże szanse! :)
      KC DLA WAS!! ;**

      Usuń
  11. Hehe, ja w upały właśnie mało jem słodyczy.

    Kliknęłam około 20 razy, tak z 18 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kliknełam 15 razy ;)

    arica-sb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. o rowery :)
    kliknęłam 10 razy :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. kliknęłam 10 razy :))
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. musze sie wybrac na rower <3

    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kliknęłam ze 30 razy bo wiem że to dal cb ważne.
    Mam prośbę :mogłabyś zaobserwować mojego bloga ( ja twojego już obserwuję ) to dla mnie bardzo ważne.

    my-life-and-my-passions.blogspot.com
    POZDRAWIAM <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)