piątek, 14 czerwca 2013

Sheinside.com

Hello! ;)
Ostatnio przeglądałam sobie znaną Wam wszystkim stronę... Sheinside.com. Jeśli jeszcze jej nie znacie, to jest to strona z cudownymi ubraniami! Sheinside to strona zagraniczna, jednak nie jest to wielki problem, ponieważ mają dostawę do Polski. Większości tych ubrań nie znajdziecie w Polsce na pewno, a ceny są bardzo niskie! Przedstawiam Wam teraz ubranka, które wpadły mi w oko. :) 
|1. tu |2. tu| 3. tu| 4. tu| 5. tu| 6. tu|

|1. tu| 2. tu| 3. tu| 4. tu| 5. tu| 6. tu|

|1. tu| 2. tu| 3. tu| 4. tu| 5. tu| 6. tu|



|1. tu |2. tu |3. tu |4. tu |5. tu |6. tu|

Jak sami widzicie, ciuchy są boskie *.* Lecz pamiętajcie, że każdy ma inny styl, więc Wam mogą podobać się inne! :) Jeśli znajdziecie jeszcze jakiś inny fajny ciuszek, to podajcie link w komentarzu! 
UWAGA! Na pasku bocznym pojawił się banner Sheinside.com. Proszę, klikajcie w niego! To dla Was tylko jeden klik! 

________________________________________________________________________________

Dziś dla mnie zaczęły się oficjalnie WAKACJE! Dalej w to nie mogę uwierzyć, ale tak jest! Nie wiem ile razy będę musiała to sobie powtórzyć, żebym zrozumiała już na serio! Szkoła wykańczała mnie psychicznie, nie wiem czy odzwyczaję się od tego rannego wstawania, bo zawsze tak jest, że jak jest sobota, to wstaję o 8.00! Jutro może bardziej się na ten temat rozpiszę, dziś jestem zbyt podekscytowana!

~Juliaa

27 komentarzy:

  1. Śliczne są tam ciuszki ! <3
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka w motyle jest boska ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to, że już wakacje masz? Boskie te ubrania, ogólnie shenside zachwyca :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jula nie mamy jeszcze wakacji jeszcze trzeba chodzić do szkoły albo ci zatrzymają świadectwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koooocham ogrodniczki *-*
    Kocham ten sklep c:

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. popieram świetna strona ;3



    zapraszam jeśli blog ci się podoba zaobserwuj

    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne cichy! Uwielbiam ten sklep :D

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ;)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i każdy komentarz się liczy : somunowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj odwiedziłam ten sklep internetowy, ale nie za bardzo wiem jak na nim zamawiać. Ciuchy są genialne!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć zapraszam cię na konkurs ,który trwa do soboty wystarczy ,że przeczytasz i wszystko będziesz wiedziała :) Może to właśnie Ty wygrasz wymarzony design bloga :3
    nat-natti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Odwiedzam tą stronę już od ponad 2 dni ale nie za bardzo umiem angielski i nie wiem jak się zamawia.
    Z pokazanych przez ciebie ciuchów podoba mi się nr. 4. Świetna jest ;-)
    Obserwuję ;] + mam nadzieję że ty również to zrobisz . =]

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne mają ciuszki <3.

    OdpowiedzUsuń
  13. masz cudny blog i bardzo ciekawe notki, będę tu często wpadać ! A tak po za tym to jesteś bardzo interesującą osobą <3
    Wpadniesz do mnie? Będzie mi miło
    http://lovelooksky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne te sukienki! Nigdy tam nic nie zamawiałam, ale chyba spróbuję. ;)
    http://lajka-lajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. planuję jakieś małe zakupy na tej stronie :)
    wszystko mają takie ładne *_*
    http://pure-dreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Aww <3 Wakacje. Szkoła też już mnie wykańcza. Ale jeszcze tylko tydzień <3
    Ja akurat jestem 'rannym ptaszkiem', bo ćwiczę, ale (wstaję o 4:30 o.O) z pewnością będzie więcej wypoczynku.
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    kretie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tylko przeczytałam opis z prawej strony to pomyślałam, że muszę Cię koniecznie zaobserwować! :) Super tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są te sukienki *.*

    best-frieend.blogspot.com | zapraszam . ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne ciuchy :D

    obserwujemy? jeżeli się zgadzasz to zaobserwuj pierwsza i zostaw jakiś komentarz u mnie a na pewno się odwdzięczę :*

    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajnie że masz już wakacje.
    Obserwuje i zaprasza do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne ciuszki *.* Tobie to dobrze, że masz już wakacje ♥
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię oglądać sobie rzeczy na Sheinside. Widzę,że zaczęłaś współpracę? Gratuluję!

    U mnie szkoła jeszcze 2 tygodnie, pociesza mnie fakt, że już jutro wystawią wszystkie oceny :)

    Jeśli masz czas, wpadnij: mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. kliknęłam :) tukinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)